❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 juli 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juli 2015 21:40

SÅDÄRSÅ
NU
...
Jag är inte klar än.
Med de tidsinställda inlägg så får väl helt enkelt vakna tidigt imorgon D':
BUT
VAD KOMMER DESSA TIDSINSTÄLLDA INLÄGG HANDLA OM DÅ? 8D
Kanske inte största suprise för man har nog läst rubriken så Well kan inte göra det så epic som jag trodde xD
21 DAGAR MED OLIKA FANDOMS C:<
Det finns då 21 frågor och jag ska svara på en fråga varje dag och så får man några kakor där inne i ungen, man får ett inlägg varje dag :3
När jag gjorde förra sommaren min " 15 Days anime & manga" som är kind of 30 days anime challange bara kortare så fick jag mycket feedback och tror att ni gillade att läsa dom så bestämde mig helt enkelt att göra en till, fast längre och med olika fandoms som jag intresserar mig i c8
OCH HÄR KOMMER FRÅGORNA :D

~ Day 1: Your current OTP
~ Day 2: A pairing you initially didn?t consider but someone changed your mind.
~ Day 3: A pairing you wish you shipped, but just can't.
~ Day 4: What?s the longest you?ve ever been in a fandom? What fandom was it?
~ Day 5: What was your first fandom?
~ Day 6: Do you prefer real-life TV shows or animated TV shows?
~ Day 7: Has tumblr caused you to stop liking any fandoms, if so, which and why?
~ Day 8: Name a fandom you didn?t care/think about until you saw it all over tumblr
~ Day 9: How do you feel about the other people in your current fandom(s).
~ Day 10: Your favorite fanartist/author gives you one request, what do you ask for?
~ Day 11: A person who got you into a fandom and what fandom they pulled you
~ Day 12: Choose a song at random, what ship does it remind you of?
~ Day 13: A ship you?ve abandoned and why.
~ Day 14: A pairing you ship that you don?t think anyone else ships.
~ Day 15: What are your favorite male/male ships or female/female ships?
~ Day 16: What are your favorite male/female ships?
~ Day 17: Do you have any 3-way ships? If so, what?
~ Day 18: 5 favorite characters from 5 different fandoms.
~ Day 19: 3 OTPs from 3 different fandoms
~ Day 20: A fandom you?re in but have no ships from.
~ Day 21: What's a ship that you want to ship publicly, but everyone on tumblr hates it so you keep your mouth shut about it?

Så hoppas att ni kommer gilla de kommande inlägg som är fyllda med feels och fangirl cx
Ni får jätte gärna kommentera men Remember att jag bara kommer ha internet några få dagar som jag kan svara på komentarerna, men ska se till att så snabbt jag får en ny ska jag svara på den c8<
SÅ JAJAMEN, 21 FRÅGOR OM FANDOM MED MORMOR KOMMER BÖRJA DEN 11 JULI OCH SLUTAR VID SLUTET AV JULI SÅ HOPAS ATT NI KOMMER FÖRLJA MED MIG OCH THIS ADVENTURE MED FEELS ;u;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards