❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 juli 2015 21:58

TROR ATT JAG HAR FÅTT DET DÄR FLOW I TIDSINSTÄLLDA INLÄGG :D
...
Vem försöker jag lura pfffft.
MEN SOM NI VET SÅ ÅKER JAG NU PÅ LÖRDAG TILL POLEN OCH DETTA INLÄGGET TÄNKTE JAG SKULLE HANDLA OM DET C:
Men vi börjar med lite backstory, jag var född i Polen då och hela min familj bor i Polen~
Jag var född i Kraków som man kan säga är något vid stilen Göteborg, större skulle jag kunna tro :3
Hela min barndom håller då plats vid en livlig stad men HAHAHAHA MINNS INGET x'D
Om ni nu undrar också varför jag är så WAKABOFIIIIII ÖVERLYCKLIG PÅ VÄG ATT GRÅTA GLÄDJETÅRAR AGAIN är det att jag inte har träffat min släkt sedan 5 år tillbaka, vi åkte till Polen 2010 och nu äre ju 2015 och mymy ingen kommer i släkten känna igen mig från en hyfsat normal person till en fangirl cx
Vi ska först åka till Göteborg, och ta flyget ditt till Polska huvudstaden Warszawa och något sen xD
Det är ju min första gång man åker flygplan och JAJAMEN ÄR NERVÖS OCH RÄDD SÅ I DUNNO WHAT TO DO D:
Har laddat ner lite avnitt av Adventure time så har väl något att göra ändå xD
Sen när vi är i Warszawa så ska vi till Krakow på något viss och gissar att klockan maybe är 21.00~
Första veckan kommer vi bara i Kraków och helt enkelt shoppa och besöka olika ställen och så ska vi då hälsa på hela släkten, för alla bor utspritt men mest bor i Krakow xD
Fastrar som kommer gråta ihäl sig när de ser mig, och ge mig en brutal kram...
Om ni trodde mina kramar var brutala så NOPE
Sen så besöker våra kusiner OCH OMG OMG OMG VI SKULLE KÖPA NÅGOT TILL DOM, OLIVA 4 ÅR OCH DOMENIKA SOM ÄR KANPPAST 1 ÅR OCH DÅ FÅR MAN GÅ IN I LEKSAK AFFÄREN
OCH DÄR
SKA MAN KÖPA ALLT MAN ENSAM SKULLE VILJA HA NÄR MAN VAR MINDRE
Alla fluffiga gosedjur gör mig galna där.
För galna alltså.
SÅ LOOK I MEAN LOOK VAD JAG HITTADE TILL MINA ÄLSKLINGAR :'D

Dock så lyckades jag skvätta den där mössa med kaffe en timme efter vi köpte den, på den högra rengbågstoffsen så Jao.
Fail.
MEN JAG HAR ORDANAT DET :D
Till samtalet.
OCH NU
I ÅR KOMMER JAG VERKLIGNE INTE SÖRJA NÄRCON SOM JAG GJORDE FÖRRA ÅRET
CUZ
VI
JAG MENAR JAG DÅ
SKA
TILL
ETT
JAPAN MUSEIM SOM FINNS I POLEN
Kimono, te ceremoni, sci-fi bokhandeln 3x men all manga, lära sig skriva, japanskt teknink, samurai, pröva kimono, och så är jag nog död innan jag kommer ut.
Detta "museum" heter "manggha" och en kort förklaring som hemsidan ger är "Muzeum Sztuki i Techniki Japo?skiej Manggha w Krakowie"
Som kind of betydär:
" Japanskt Konstverk & Teknik museum Manggha i Kraków"
JAG KOMMER PÅ ALLVAR VARA DÖD
INTE NOG MED DET SÅ ÄR MANGA OCH ANIME ELLER NOPE, HELA FANDOM KULTUREN SÅ MYCKET STÖRRE I POLEN SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL

Nästa vecka då kommer vi befinna oss i Za?u?u (fråga mig inte vad det heter på svenska plz) Hos Mormor och Farmor~
Och de bor mitt i ingenstans, ingen internet, och hönor EVERYWHERE x'D
SÅ NU VET NI KIND OF VART JAG KOMMER BEFINNA MIG :D
OCH DET ÄR LUGNT
NI KOMMER VARA MED MIG HELA VÄGEN DITT
...
Spoliers.
8D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards