❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 3 juli 2015

FRIDAY SPECAL: WSIDG?!-SUMMER

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 juli 2015 19:17

  

FRIDAY SPECIAL: WSIDG?! SUMMER

NOPE

NOPENOPENOPENOPENOPE

STANNA HEMMA UNGAR OCH GÅ INTE UT SOM BAKA MORMOR GJORDE

FÖR JAG BLEV STEK 

SOM EN KOLBIT

Tog på mig minsann solkräm men varför skulle det hjälpa, brännde för första gången min rygg och mormor har ju tillräckligt att lida igenom när man inte kan fandoma så det blev inte bättre när verkligheten gjorde ditt liv svårare och dramatiskare

Man gick där och det känndes så som om någon plågade dig där genom att dra av ett plåster på din rygg, långsamt såklart för vem har bråttom att låta smärtan försvinna.

så ja.

Känndes som om helvetet tog i mina axlar och försökte dra ner mig, ska inte ens påminna stakarsa mig på morgonen för då var jag levande begravd :c

MEN DET ÄR FREDAG ANYWAY OCH JAG MINDES DET

Dock är det ju på tiden nu när man lämmnade friday special inläggen forever alone >^<

VAD GÖR MAN DÅ PÅ EN SOMMARDAG?

Stananr hemma och låser in sig i rummet med nerdragna gardiner 

MED HÄLP AV GOOGEL SÅ HAR VI KOMMIT FRAM TILL EN VÄG ATT ÖVERLEVA SOMMAREN

SÅ I PICK U GOOGEL 

SOLA

 

Det första man tänker är ju att sola och bada.

Men man säger ju sola innan man säger bada.

I mean SOLA och bada.

Så man tänker ju på solen förts right?

JAJAMEN DET ÄR BARA ATT GÅ UT OCH LIGGA DÄR I NÅGRA TIMMAR OM MAN VILL SE UT SOM EN BIT MJÖLKCHOKLAD PÅ GATORNA C8

Och vad gör man då när man solar jo man offrar sin kropp åt solen, the true.

Men om man nu vill överleva detta så kan man lyssna på musik och det gör ju allt mycket trevligare right? C':

OCH INTE NOG MED DET, TA MED ETT PAPPER UT OCH EN PENNA

UT OCH SÅ HAR DU JU TREVLIG ;u;

SO YES, LYSSNADE MINSANN PÅ K-POP OCH J-ROCK DÄR UTE OCH KLOTTRADE SOM ALDRIG FÖRR >:D

Bilder kommer och det blir ju några >xD

HA TRÅKIT 

Se till att ha tråkit och då kommer andra människor att komma på idér vad du kan göra.

Like:~-

" I'M BORED"

" Bada"

"NOPE"

"Sola"

"NOPE

" Odla nya blommor"

"..."

Och så kommer någon annan komma på vad du ska göra :D

...

Känner mig förfärligt smart C8

INSTRUMENT 

Det mesta av instrumenten kan man ju ta med sig ut och JA TREVLIGT FÖR ER

Man kan lära sig ett nytt instrument eller något sådant, kanske sattsa på den där marakasen eller varför inte ta fram den där koklockan och vissa vad man står för? >u<

Så man kan smälta in bland alla fågelkvitt med instrument :3

Så länge mormor inte tar fram något för då blir det ingen mer fågelkvitt och Well yes.

Är inget vidare på sådant.

Rätt kass kan man säga xD

LÄSA

NI SOM HAR BÖCKER SOM ERAN FANDOM KAN JU INTE HA DET BÄTTRE

MAN KAN BARA GÅ UT

OCH LÄSA

BRA LJUS

OCH ALLT

OCH NÄR MAN LÄSER MANGA

LÄSER MAN JU UT DEN PÅ SAMMA DAG MAN FICK DEN

Ä-ÄR INTE SVARTSJUK ELLER NÅGOT S-SÅDANT FÖR MAN BEGHÖVER WI-FI TILL MIN FANDOM OCH JAG INTE HAR NÅGON UTE FANDOM B-BAKA!

>///<

Ska minsann se till att skaffa en

...

Vi säger att måla på asfalt är en fandom HAHAHAHA SÅ DET VAR INTE SÅ SVÅRT HAHAHA

...

B-Baka!

...

Such a meningslös mening man kan få till xD

STÄDA

STANNA HEMMA OCH STÄDA

OCH OM DE SÄGER TILL DIG ATT GÅ UT

THEN NOPE

JAG HAR STÄDAT IDAG

Bästa ursäkten ever att stanna hemma och kolla på Adventure time C:<

 

OKEJ JAG HADE VERKLIGEN KUL MED DETTA INLÄGGET xD

OCH JAG HOPPAS ATT DU HADE TREVLIGT ATT LÄSA DET! C:

Så lämmna en kommentar vad du gör nu på sommaren och så finns det ju ett hjärta vid slutet av detta inlägget på vänstra sidan för att vissa att man hade det trevligt att läsa detta C':

Förlåt var bara tvungen att vara lite youtubig u know " Like and sub and leave a comment" xD

CIAO CIAO WAKABOFI 

 
 
Ingen bild

Anonyma cosplayern C8

3 juli 2015 19:50

Jag gillar jättemycket att göra egna musik videor med en app som heter Video star c: Den är jätteflexibel och enkel AND ME SOM EN KREATIV MÄNNISKOGLASS har jättekul med den! den är också helt gratis ^w^/ kändes som jag gjorde typ reklam nue oWo Men annars gör Jag typ pretty the same things :D SOM ATT LÄNGTA TILL NÄRCON ~[*O*]~ ;W; och sen är man ju glatsidjhdhr nervös också OwO ! Ska gå alldeles själv och det kommer verkligen bli riktigt kul! Har du några bra tips om att komma själv till konvent Sandra? Eftersom du har gjort det några gånger c: ? I gotter a snilleblixt OwO ! Ett av de 14 tidsinställda inläggen som du kommer att skriva kan väl handla om det !? HADE JÄTTETREVLIGT ATT LÄSA SOM VANLIGT C8<. Tjaou *galloperar på en rosa prickig krokodil mot solnedgången*

『 ᗪ丨ᗪ丨』

4 juli 2015 21:35

QPKDCBDUBESKXB SOUNDS SO FANCY OKOKOKOK KOMMER DEFFINITIVT LADDA NER VIDEO STAR FÖR JUST NU ANVÄNDER JAG IMOVIE SOM KIND OF FÖRSTÖR OCH RADERAR ALLA MY VIDEOS SÅ POTATOE ON THAT D':<
N-n-n-N-NÄRCOOOOOOON oWo
TAKE ME WITH U 2 NÄRCON MED DIN SPARKLING PINK KROKODIL ;W;
Det är ju kind of att man får stanna i 3 dagar i The Otaku world och Fandom världen och bara glömma av och dissa verkligheten ;3; 0u0
WAAAH ANONYMA THE FABULÖS COSPLAYERN U ARE ETT GENI JAJAMEN SKA FIXA ETT SÅDANT INLÄGG >3<
Bara att tänka att min forever alonehet till att gå på konvent kan hjälpa en får ju mig here in tårar >////< o3o
INLÄGGET KOMMER SÄKERT INNAN NÄRCON I PROMISE C':
KWDBKEDBWIBW TACK URESHII DESU x'3 C'8

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards