❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

The summer curse låter ju rätt dramatiskt xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 juli 2015 20:52

NÄR JAG VAKNADE IDAG SÅ TRODDE JAG PÅ ALLVAR ATT VERKLIGHETEN SLÄPPTE MIG OCH THE FANDOM WORLD HADE KOMMIT FÖR ATT HÄMTA MIG
Men nope
Det var bara solen som lös i hela rummet något vid 07.00
Så jag vände mig helt enkelt om och sommnade igen.
Sen så vissade termometern igen 30 grader och planerade byta batteriet igen innan jag bestämmde mig att jag inte vill veta vad termometerns vissar.
Så lite tid åt fandom, så lite tid~
Och inläggen blir ju då rätt sena för människan blir ju utkörd hemifrån och interneten blir forever alone D':
Ska nog börja med mina tidsinställta 14 inlägg för HAHAHA NOPE HAR INTE BÖRJAT ÄN xD
Kommer ha panik de sista dagarna men det ordnar sig C:
Sen så får ni ursäkta med vill ta ut lite av mina feels så HALOJ PÅ DIG MED C8
Det känns verkligen att jag inte får något gjort, och det är ju ändå sommar och kind of meningen men det finns några saker som jag verkligen vill sattsa på nu i sommar men jag kan aldrig ta det första steget if u know what I mean D':
Det blir like " IMORGON SKA JAG MINSANN GÖRA DET' och så bli det inget av det xD
Rätt svårt att fukusera på det kan man maybe säga~?>^<
Like cosplay, ska sy ihop något fab men man gör det aldirg och så ska man göra det och det men man får inte det gjort och LJÖSQDBLJDWHXLUDWX HAHAHAHAHA NU VET JAG
THE SUMMER CURSE
DÄR HAR VI ORDET
xD
HAHAHAHAH OKEJ BLEV HELT RANDOM FLUMMIG OHMYWAKABOFI
WAKABOFI
NYTT ORD I MIN ORDLISTA
SÄG WAKABOFI HÖGT FÖR DIG SJÄLV, DET LÅTER SÅ BADASS WAKABOFIIIIII SKA MINSANN HITTA NÅGON MENING I DET DÄR ORDET SÅ MAN KAN GÅ UT OCH SÄGA " WAKABOFIIII" OCH ALLA ANDRA KOMMER BLI JAMEN JA WAKABOFI ON YA TO C8
HAHAHAHA DAGS ATT AVSLUTA INLÄGGET NOW INNNA JAG INTE KOMMER HA NÅGRA LÄSARE ALLS x'D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards