❀ DiDi ❀

Alla inlägg under juni 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 juni 2015 19:07

Friday special!: Casual cosplay! #4
IDAG MINSANN VAR DET EN MYCKET TREVLIG DAG C:
Ni kommer maybe inte tro på mig here it comes.
Solen visade sig.
När jag såg att det var 21 Celcius ute så trodde jag att jag skulle ramla av stolen :'D
Det gjorde jag faktisk ändå idag men anyway, det behövdes lite sol C8
Mycket glad blev mormor då ;u;
OCH SÅ VAR JU FÖR 21 REGNBÅGAR I REGNET OCH SOLEN (Sandra ordspråk) STUDENTEN IDAG >u<
Grattis alla C:
Well, nu går vi över till friday special inlägget och det blir casual cosplay, ville ta in rätt många olika fandoms in denna gången och jag kanske hjälper en underbar söt liten människa där ute med en outfit då man kollar i garderoben och har ingen aning vad man ska ha på sig, man känner att man bara har mindre och mindre kläder varje dag...
Sorry, fick en sådan känsla att jag var nära att byta tema xD
Hoppas att ni gillar dessa inlägg för I mean, om man vill ha en youtube kanal som en fandom fangirl ska anordna så bör man veta lite om casual cosplay och allt~
C:


 

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 juni 2015 21:24

GAAAAAH MITT HUVUD GÖR ONT

LITE FÖR ONT

NOT TREVLIGT AT ALL

Imorgon Är vi lediga från skolan och då så, adventure time like a boss >:D

MEN JAG HAR BARA KIND OF 3 SÄSONGER KVAR D:

Ska börja på säsong 4 av 6~

Kommer förhoppningsvis droga på adventure time tills sommarlovet börjar då jag ska börja på animen Hetalia och fairy tail~

Då minsann efter att ha sett dom kommer jag nog smälta in bättre i anime samhället xD

Sen så har jag beställt Kamisama kiss mangan (9 &10) som skickades idag från bokus och vi får hoppas att dom kommer så snart som möjligt c:

Idag var det ingen vidare dag, alla var kind of deprimerande och klagade oftas på små saker, nej det var inte en vidare dag imorgon men vi får hoppas att det blir det imorgon :3

Arg, klarar inte av att skriva mer för mitt huvud kommer få hjärtattack så vi lämnar över till en adventure time cosplay in the house video~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 juni 2015 20:16

GAAAH
JAG BLEV PRECIS KLAR MED INLÄGGET INNAN JAG RÅKADE STÄNGA AV HELA MIN IPAD OCH ALLT RADERADES
WHYYYYYY
D:
Nu måste vi ta allt om igen D:<
Well, here i go~
Det regnade extremt mycket på morgonen, eller nej det regnade inte det ös regnade och man kunde drunkna i allt skulle man stog framför fönstret~ :C
Och vem cyklar till skolan utan regnjackan och allt?
Och kommer till skolan med en ny färg på byxorna, från vanlig jeans färgat blått till svart bläckfisk färg på byxorna?
...
Låter Sandrigt.
DET REGNADE SÅ MYCKET OCH DET VAR INTE ETT DUG TREVLIGT D:
Men som tur, extremt stor tur, lite skrämmande stor tur hade vi idrott idag och då gick jag halva dagen med mina idrotts byxor! :D
Lite lustigt när mormor kommer med en blommig tröja och idrotts byxor C8
Men Annelie the hemkunskap och religion lärare sa att hon kunde slänga in dom i torktunnan.
Det är ju bara för överdrivet snällt, jag kunde ju börjat gråta av her kidness ;u;
OCH NÄR HON KOM MED DOM SÅ VAR DEM SÅ VARMA SÅ GICK RUNT I KLASSRUMMET OCH KRAMADE OM DOM C':
Sen så på No lektionen så ramlade jag av min stol pladask på golvet på en annan stol och känner att min tumme kändes lite mer än vanligt, men alla failar och jag råkar bara faila lite mera right? 8D
De sista 5 min så dansade klassen till Justin Baby, party in the classroom C':

PÅ TAL OM IDROTT x'3
För några veckor avslutade vi orientering
I'm alive.
Hur ska man säga det, Sandra och orientering meningen smälter inte så bra ihop xC
Vi hatar på varandra okej men vi överlevde och både jag och orientering känner oss stolta, kanske är orienteringen ändå lite besviken att jag inte inte lyckades tappa bort mig så brutalt xD
...
Brutalt.
Jag var hos tandläkaren igår.
Jag har väldigt djupa gropar i några tänder och chansen att få hål i dom är mycket större.
Please, har adligt haft hål i tänderna.
Och nu.
Så ska dom borra det och lägga plast på det.
...
EXCUSE ME? EN BORRMASKIN ANVÄNDER MAN TILL TRÄ OCH ALLT MED INTE I MUNNEN FÖR ENHÖRNINGENS SKULL D:<
Och det blev ju inte bättre bär hon sa att tanden kommer bli iskall, det kommer låta jätte högt, och hela huvud kommer skaka och om jag ville ha bedövningsmedel.
...
Please hold mormors hand.

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 juni 2015 19:31

Låt oss hoppas att det är bara jag som märker att de senaste inläggen är rätt sent.
Äh, det är nog bara jag :D
Jag har nu på allvar blivit 101% besatt av adventure time och man kan säga att det ända jag gör är att titta på den 8D
Och faila såklart
Som idag
Efter SO lektionen så gick jag som en hyfsat normal människa till mitt skåp, la alla mina böcker i ryggsäcken som ska hem och tar på mig jackan~
Men lite konstig för det var bara jag som betedde mig på det visset och ingen annan gick till skåpet för att ta sina stuff bara såg deprimerande ut D:
I mean, vi slutat ju nu så det var ju lite konstigt att det inte fanns någon glädje :C
Och Amanda gumman flumrade runt i korridoren tills hon kom and i was just wut are u doing? o.o
- Vart ska du?
Mattan frågade med en förvånad röst och blicken i hennes ögon gav en fundersam blick
- Va?
Sa Sandra helt obekymrad och visste inte att den mening skulle bli sagd...
- Vi slutar inte än! xD
Sa Matta och håller i sina engelska böcker och börjar skratta brutalt.
- VA!?!?
Mormor kunde inte bli mer deprimerande den engelska lektionen som kom och Matta kunde inte skratta mer än vad hon gjorde~
VISST BLEV DET INLEVELSEFULL MED MIN SVENSKA GRAMATIK C8
Men yes, det var hårt för mig och mycket sårsam.

...
Sårsam...
.....
Jag klarar inte av att säga denna meningen
Våra IPads
Sommar
Forever alone
,..
VI SKA LÄMMNA IN VÅRA IPADS TILL SKOLAN UNDER SIMMARLOVET
Dom vill döda mig
Mitt liv är på min Iphad
Och dom ska ta den
Dom ska ta mitt liv
Jag lider
BloggenRPGsenpaianimemangaadventuretimeyoutubean
imeaminosptitfymylifeisdead



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards