❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 juni 2015 21:44

BÖRJAN AV DENNA VECKAN ÄR JU INGET VIDARE I CAN TELL YOU
Minns då inte vilken dag det är idag men THAT DOESN'T MATTER, DET KOMMER BARA INTE SMÄLLTA IN I DEN FÖRRA MENINGN
Igår klockan 06.00 så väkte en fluga mig och då var man tvungen att vara uppe mitt i natten för att ta livet ur flugan.
Ja det låter brutalt för det är brutalt.
Och idag vaknade jag igen av en fluga, 08.00
Alltså när något sådant förfärligt odjur väker mormor ur sin underbara dröm (btw, drömde att fönsterputsarna på bilarna var egentligen våfflor) så äre minsann som om en paket pasta inte var från Italien eller en fake macarons som inte är från Frankrike, ELLER
EN DRESSING, ALLTSÅ JAG SKULLE HA DRESSING TILL MIN HAMBURGARE OCH DET STOG PÅ DEN " AMERICAN WAY" MEN NEJ JAG MÄRKTE DET SOM TUR INNAN JAG TOG DEN
DEN VAR MADE IN GERMANY
DÄR GICK GRÄNSEN
Så ja, om ni nu undrar hur en surströmming som inte kommer från Sverige och en fluga som väcker dig mitt i natten har att göra med varandra så är det ju the feels.
Man känner verkligen med hela body hur man inte kan stå ut längre.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards