❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 juni 2015

CANADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 juni 2015 19:39

Kyaaah

Alltså jag klarar inte av detta längre

R.I.P me nu på allvar.

Okej, får lugna ner mig lite nu....

hahahaHAhaHAhahHAHa

...

LJKSDHFÖLJIEGJDFN OHMYUNI NEJMEN KYAAAAH NDSHÖGSLJKVGN I JUST CANT THE GODDAMN FEELS SLJDHFJSADBVIKSEJHFKJEWHF ;;;;;W;;;;

NEJMEN JAG KAN INTE ALLTSÅ MIN HEDERLIGA FANGIRL THIS I JUST KYAHHHH JAG KLARAR INTE AV MER DETTA MINA ORD KOMMER INTE BILDA LÄNGRE EN MENING JÄDGHFJSADBNFUEBVB >W< 

OKEJ OKEJ OKEJ OKEJ HERE WE GO JAG KLARAR BARA VA ATT SÄGA DETTA EN GÅNG INNAN JAG BRISTER UT I FANGIRL IGEN MED KYAAAAHH  DKSJVBFKJSDVNS HETALIA NEJMEN DÄR DOG JAG IGEN

Det är bra det att jag bor mitt i ingenstans för KJSGFKJABFGWQU MIN FANGIRL SKUlle höras absolut väl för mycket C''''':

okej andetag now...

JSDHBFVJKSDVN HETALIA OKEJ BLAME IT ON THAT HETALIA AXIS POWER IDAG JDFHWJEFEVNIE SÅG KLART PÅ HETALIA AXIS POWER I MEAN SEASON 1 OCH 2 SKA BÖRJA MED SEANSON 3 OCH 4 SÅ HÖR NI FANGIRL SKRIK HAHAHAHAHAH

JAG ENGLAND ÄR I JUST SHFJELWFNEWUI MARRY ME OCH ITALIEN NEJMEN JAG HAR TÅRAR I ÖGONEN HERE OCH TYSKLAND AMERICAAAAAAAAAAAAAA JAPAN KINA SCHWITZERLAND FRANCE RYSSLAND VITRYSSLAND UNGERN ALLA

ALLA

JAG ÄLSKAR ALLA

ALLLLLLA SKA HA EN KRAM INGEN SKA VARA UTANFÖR

MEN

Episode 19 1:54-2.25 RIP SANDRA IGEN

Jag klarade helt enkelt inte av det

När jag såg detta anisktet, RÖSTEN, och gosedjurtet visste jag satt slutet hade kommit

KJSWGFESABCEUWI NEJ JAG KAN INTE TA DETTA LÄNGRE

THAT MENING

THAT RÖST

THAT PERSONLIGHET

KNOCK OUT MORMOR

CANADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 
 
Julia

Julia

23 juni 2015 22:00

Du har just gått från super-snäll-blogg-tjej-som-jag-har-det-stora-nöjet-att-träffa-ibland till en själsfrände.
Du har äntligen börjat titta på Hetalia! Har du fått några pairings än!?
JAG VISSTE ATT DU SKULLE GILLA DET! HA!
Canada is awesome~ ( du får honom om jag får England *wink wink* ;) )

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 juni 2015 18:07

EFTER ATT HA SETT ALLA SÄSONGER AV HETALIA KÄNNER JAG ATT JAG KOMMER BLI BARA FÖR BEROENDE C":
Well, hetalia är ju ett shipping krig på internet men to be honest så shippar jag lite alla med alla xD
Men ibland så fangirlar man ju extra mycket och då blir det ju Ryssland x Vitryssland, Kina x Japan, Italien x Tyskland är ju hur kawaii som helst och likadant med switzerland x liechtenstein, MEN SEN HAR VI JU FRANKRIKE
OCH AMERICA SHIP KIRGET OCH JAG VET BARA INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL, ALLA ÄR JU BARA FÖR UNDERBARA ;W:
Det där med England och Canda låter som en bra deal u got c;

 
Julia

Julia

24 juni 2015 21:10

(lol, den där säkerhetskoden hade APH i sig! Axis Powers Hetalia~)

Shippin krigen är en del av Hetalias charm (och en del av det negativa faktiskt) - själv shippar jag alla möjliga par!

Gillar du Kina x Japan? Jag ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET JUST NU!

Och jag antar att du menar UsUk vs FrUk-kriget? Jo, det påverkade mig också ett tag, men nu så är båda asgrymma!
(Och om du har svårt att välja, varför inte ett av mina nyare par Canada x England? *wink wink* ;)

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

25 juni 2015 22:35

KINA X JAPAN ÄR SÅ SÖTA MAN KLARAR INTE AV ALL KAWAIINESS ;u;
Visst shippar man alla möjliga par! Oftas om det är en vanlig romance anime så shippar man bara mest ett par tillsamans och ger inte chansen till någon annan karaktär och se om det faktis går att shippa dom but it's juste like DE SKA VARA DOM TVÅ D:<
Men i hetalia (dock är ju inte romance med som en genre xD) så finns det så mycket att välja bland så man kan inte vara en hater och hata andra ship parningar C':
Känner att detta inte var den bästa förklaringen med feelsen xD
UsUk vs FrUK kriget är ju det brutalaste av alla ship men jag älskar båda karaktärerna så mycket så det blir helt enkelt omöjligt att välja sida C:
Canada x Englad, tror jag dog lite där ;u;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards