❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 juni 2015 21:16

Det är sista dagen med ipaden idag så tänkte att jag och iPad-chan kunde ägna den helt åt oss själva, för vi kommer ju inte se varandra på hela sommarlovet ;^;
...
MYGOSH DETTA LÅTER JU SOM EN SÅDAN DRAMATISKT KÄRLEKSHISTORIA C':
Att man har varit Tillsammans och har haft underbara minnen och sen måste en av dom gå men hen kommer ju tillbaka, bara efter ungefär 2 år och det är då alla feels kommer~
Avskyr sådana scener, börjar alltid stor gråta >n<
SÅ DET ÄR DÄRFÖR DETTA INLÄGGET BLEV SENARE ÄN DET BRUKAR :C
Imogorn är det den sista dagen i skolan innan sommarlovet och när jag tar mitt farväl med iPad-chan....
Om iPad-chan vore en riktig människa skulle jag nog redan ha planerat bröllopet och allt~
Nejmen nej.
Får hoppas att jag inte kommer gråta.
NEJMEN JAG HAR FIXAT ORDNING ALLT SÅ JAG KOMMER KLAR MIG MED FANDOMEN OCH ALL INTERNET STUFF SO DON'T U WORRY CHILD :D
Idag var det iallafall gräsfest som vår skola firade och det började med tipspromenad och jao, inget specielt där och sedan var det bad och I was just like nope.
DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT PINSAMT D:
Jag hatar ju att visa upp mig i badkläder, och kan det bli bättre när man badar med klassen? Nope.
Jag gillar att bada men herrepotatis att visa upp sig halvnaken och alla glor på dig så är det nog döden för mig där~~~~
Men detta får vi diskutera i ett annat inlägg xD
Sedan hade vi en massa aktiviteter i sporthallen som säckhoppning och dragkamp och That WAS awkward >///<
DÄR KOMMER MORMOR I EN SÄCK OCH HOPPAR FRAM
Blev ju inte bättre när jag skulle satsa på skottkärran, det funkade helt klart inte xD
Sen på dragkampen så fick repet sönder i mitten så kan meddela att min bakdel gör förfärligt ont D:
Inte nog så hände det två gånger~~~
WELL, IMORGON ÄR DET EN NY DAG, SISTA DAGEN SÅ TAGGA LIVET, PEPPA SKOLAVSLUTNING :D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards