❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

YOU GUYS FORGOTTEN ABOUT THE MELON D:

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 juni 2015 19:38

Detta är ingen verklig berättelse, just kind of fanfiction~~~
_______________________
Under trädet längre bort från golfplanen satt en liten flicka som hade ett leende på ansiktet, eller rättare sagt så var det en stor vattenmelon som täckte hennes ansikte och om en random människa skulle gå förbi skulle nog hen misstagit tjejen under trädet till en melon, med den svarta tröjan som flickan lyckades skvätta ner med något rött som inte gick att ta bort och byxor som var vita men hade ändrat färg till grönt med alla gräsfläckar.
Flickan köpte en vattenmelon på Ica och nu var det dags att äta upp den, hon tar fram kniven i sin handväska och delar upp den och det skvätter everywhere.
Precis när hon ska ta första biten av sommaren så hör hon en röst...
"VÄNTA PÅ MIG MELONFLICKAN!"
" Melon...flickan...?
En pojke springer fram till henne och kollar deprimerande på den stora, gröna, underbara vattenmelonen.
"'Hörru du melonflickan, du kommer inte orka äta upp hela den melonen right?"
Sa pojken med en kaxig röst till flickan som glodde på honom. Eller rättare sagt så bitchblickade hon honom på en för hög nivå med sina gröna ögon.
" Gaaaah...Förlåt det skulle inte låta så...Asså...skulle du vilja dela melonen med mig?"
Frågade killen som hade ansiktet som en alldeles för mogen röd melon på ansiktet.
Kind of like a tsundere.
" Om du säger det magiska ordet"
" Wut?"
" Magiska ordet eller så blir det ingen melon for you"
Pojken funderade när han till sist sa det ~magiska ordet~
" Snä...snälla?"
Flickan gjorde plats åt honom bredvid trädet samtidigt som killen andades ut all nervositet.
Precis när pojken skulle sätta sig bredvid henne ställde flickan upp sig och kollade på pojken som ännu en gång blev röd i ansikten.
" Om du ska kalla mig Melonflickan så kallar jag dig melonpojken"
Pojken kollade fundersamt och underligt på Melonflickan med till slut log han åt henne
När plötsligt en fruktansvärt obeskrivlig smärta genom hela kroppen kom och det rann blod ur hans glada läppar.
Flickan drar ut kniven från pojken kropp och han faller ner på platsen där han skulle sitta bredvid melonflickan och njuta av sommaren.
" Det är min vattenmelon, och bara min. Varför ska jag dela den med en loser som du?"
Ett hånfullt skratt fyller skogen och melonflickan lämnar pojken under trädet och bestämmer att han ska lida forever alone.
Melonflickans kläder fylldes med röda fläckar ännu en gång och kniven stannade kvar i handväskan.
Hennes vattenmelons törst släcktes av blodlusten.
Ändå tills idag kan man höra någon skrika från skogen
Ingen vet vad det är
Eller vart det är
Men sanningen är att det fanns något som blev mer forever alone än melonpojken.
Och man hör ända tills idag ljudet.
"YOU GUYS FORGET ABOUT THE MELON D':"

JAG VAR BARA TVUNGEN x'D
OCH MYUNICORNGOSH VAD DRAMATISKT DET BLEV
Efter att ha ätit watermelon och kollat på RPG horror så är detta vad mormor kom på att skriva om C:
Och det är lugnt, ska inte satsa på en författare med mina kunskaper att skriva berättelser xD
Jag fixar gärna mer sådana inlägg om berättelser and stuff om ni hade det trevligt med att läsa dem C:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards