❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

The rhythm inside u fangirl

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 maj 2015 17:25

FLUMMIGHET MODE ON
HAHAHAHA
Klaga inte på mig, det är min personlighet
Och musikens fel
WE GONNA RAPRAPN TONIGHT
DIE TOMORROW
RHYTHM INSIDE
I GONNA GET THAT RHYTHM BACK
WAAAAAH
HELA DAGEN
I WAS JUST LIKE
HAIIII
Och sjöng på den
8D

OCH SÅ KAN VI JU BERÄTTA EN HÄNDELSE FRÅN VECKAN~~~~
Det var så här då att mormor målade på träslöjden och POOOOOAAAAF så tar jag av mitt förkläde och färg på hela min gula tröja :'''C
DET VARU JU PÅ MORGONEN SÅ FETOST OCKSÅ
SO YES
Kunde ju inte gå med en sådan tröja när jag hade fläckar över hela mig och i was just like AMANDA
Hon hade en sådan sjal, en sådan lång skjorta eller vad det nu är för klädesplagg~
En sådan tröja som inte har en dragkedja i fram u got it? xD
Amanda hade en sådan och jag frågade om jag kunde låna den hela dagen :D
Och jag fick ta av mig mitt linne under tröjan för jag skulle ju få värmeslag för tusen hårsprejar och det var ju så ATT JAG HADE EN GUL TRÖJA OCH SEDAN EN SVART U KNOW WHAT UNDER OCH MAN SÅG JU VERKLIGEN INTE DEN NEJDÅ
Gaah.
Så jag fick ha på mig Amandas super tjocka mysiga tröja och jag fick ändå värmeslag och hade ont i tröjan...huvud menade jag lol.
Men alltså jag ville inte visa upp mina underkläder för alla som man såg så tydligt under min gula tröja så jag var ju tvungen right? x'D
SÅ EXTREMT VARMT BLEV DET
DET VAR ALLT
OCH JA INLÄGGET SER UT SÅ SOM DET NU GÖR
:'D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards