❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 maj 2015 20:55

IDAG LYCKADES JAG GÖRA 2 FAIL
SÅ STOLT
WEI
Är nog den ända människo liknande varelsen som lyckas göra en fail varje dag.
Yey.
Okej då, på morgonen så såg jag en tjej ha på sig en adventure time tröja och jag var helt säkert att det var en tjej i vår klass så jag sprang fram till henne skrikande "VILMA :'D" med öppna famnar.
Well, hi there
Tjejen vände sig om och tittade på mig och såklart var det inte hon bara en 2 år äldre elev.
Stannade upp.
Kollade varandra i ögonen.
Sprang förbi henne och där stog Wilma (Jotta) i min klass och jag låtsades som om jag menade henne.
...
Bara lite awkward.
Den stunden när jag står framför henne med en fangirl skrik och öppna famnar för att krama om henne.
Well.
....
Men som sagt var jag så duktig idag och lyckades göra två fail! C:
Och denna gången va det ännu en gång en awkward fail~
Jag stalkade internet för jag är döende för att hitta Gintana Fest jump 2005, eng sub/dub och helst online~
Eller bara få veta vilken ep det är och U know~
OM NI VET LITE INFO OM DEN VART MAN KAN FIND IT DÅ KOMMENTERA PLS, NI KOMME FÅ EN EXTRA LÅNG KRAM :'D
Vi skulle ha spanska och väntade tills lektionen började~
Men okej, jag hittade den! :D
Med spansk text
Yey.
Den enda länken som jag hittade var den spanska länken och till slut så blev mormor sur
- MEN JAG VILL INTE HA DET PÅ SPANSKA! D:
Sa ja högt och tydligt för att någon skulle förstå mitt lidande
Well
Där kommer spanska läraren bakom mig
Och här kommer inte ursäkten "hon hörde inte"
För jag lyckades för en gång skull säga något tydligt och högt, men kristallklart på ett fel tillfälle.
Hon ignorerade mig
Ännu sämre för då kunde jag inte ge henne en anledning vad som egentligen hände.
Nu borde verkligheten wa trevlig mot mig och göra så att imorgon lyckas jag inte faila så brutalt~



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards