❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 maj 2015 19:13

Mormor har varit så begåvad och stolt idag nu när hon ska trolla fram en ginatama tag så HERE WE GO C':

Why You Like Gintama
Den har en helt egen stil, gintama style~
The mest fabulös style oWo
Gintama är inte så seriös som andra animes, dock så är den fylld och alltid redig att bombardera dig med feels som får dig att gråta, och då menar jag hardcore.
Gintama har feels som du inte kan find i någon annan anime.
Mormor har lyft på sin tekopp är och seriös nu.
Men när mormor väl dricker teet så spottar man ut allt för gintama humör.
The best humör.
Jag älskar helt klart gintama för sin randomness, fabulöshet och feelsen.
 
How You Discovered Gintama
Well, senpai there, senpai here, senpai everywhere~
  
Favorite opening song
Fick ännu en gång stalka youtube och here I'm, top 3 C':
Opening 1, Opening 13 och opening 9, men spyair tar nog hem hela min fangirl själ C'8
 
Favorite ending song
SPYAIR, SAMURAI HEART/SOME LIKE IT HOT
Första anledningen varför jag älskar min ringsignal, fangirlar alltid innan jag svarar.
 
Random fanart
 
Favorite Male character 
Dessa frågor.
Förstår mig aldrig på.
Sougo,Kamui ,Hijikata, Sakamoto (gonna love that skratt) Takasugi och... GAAAAAH LET ME MARRY TOU EVERYONE ;W;
Men Gintoki.
Han slår allt.
No matter how Kamui is badass or how epic Takasugi says " i simply destroy" 
Gin slår det där med bara ett trollface.
Gin är min favorit karakär all the time.
Least favourite male character
NEJMEN ARG
THIS QUESTION
POTATOE ON YA
D':
Hasegawa~?
....
NEJMEN NÄÄÄÄ STAKARS MADAO JAG LIKAR ALLA PÅ OLIKA SÄTT :'C
 
Random screenshot
Snälla.
Hela min bild bibliotek är fyllda med screenshots
Antar att vi får blunda och välja ut älsklingarna~
 
Favorite Female character
Nobume, Kagura, Tsukuyo, Kyuubei, Sarutobi~
I DUNNO D:
Jag har ingen favorit kvinnlig karaktär i gintama, jag älskar alla lika mycket och jag fangirlar lika mycket till alla :3
Men kanske ändå lite extra till Nobume C':
Least favourite female character 
Well, Cataherine~?
MEN JAG VILL INTE VARA EN HATER 
:C
  
Random fanart 
Elizabeth or Sadaharu?
Jag älskar båda men Sadaharu, come here and give me a fluffy hug~ <3
  
Favorite pairing
LET'S MAKE THIS CLEAR
Jag vill inte att en massa kärlek ska vara i gintama och det blir som i dessa shoujo mangas~
Jag shippar en hel del men inte på "allvar" jag vill inte att detta ska bli en Canon för Gintama är redan Canon så som den är :'3
Denna gången räcker det med fanart och fanfiction :3
Men några ship är ju helt klart:~
Ikamatsu x Katsura, Gintama x Hijikata, Gintama x sarutobi, Kamui x Kagura, Mutsu x Sakamoto, Kondo x Otae~~~
MEN 
ETT SHIP
ÄR JAG DÖENDE FÖR
NOBUME X SOUGO
ULTIMATE OTP
Shippade först Sougo med Kagura men nu...
GAAAH
NOBUME X SOUGO KAN VÄL ÄNDÅ BLI CANON 
SKULLE INTE SKADDA NÅGON I HOPE
   
Least favorite pairing
shinpachi x kagura men jag skulle överleva ändå om dem blev canon men jag har aldrig fangirlat över dom~ C:
 
Favorite episode 
Pffft.
Med mitt minne ska jag minnas bästa episode genom 265 ep när jag inte minns vad jag åt till frukost?
Pfff
Alla.
 
Well, detta var 15/30 av frågorna och ska göra resten när jag börjar på Gintam 2015 och sett filmerna :3
...
Potatis också imorgon är det skola.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards