❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 16 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 16 maj 2015 17:05

Sorry unipans, potatisar och människor för gårdagens bortglömda inlägg~
Well, inte bortglömd But shit happends right? :3
Gårdagens fail var iallafall på morgonen när jag var tvungen att snyta mig och var morgon efterbliven och snött mig på täcket.
...
När jag vaknade så blev jag helt fascinerande av mig själv.
Så där fick man extra job att byta täcket och allt~
MEN DET VAR IGÅR OCH IDAG SKA NI SE :D
Dagens inlägg ska ha ett tema! 8D
...
Ja på allvar.
Det tog lite tid med insperationen men ibland så sätts den på C:
HOROSKOP
MED SANDRA
HA
Detta är då för de kommande 3 dagarna >:3
Och jag vill bara meddela er att detta går bara på mina feels och jag är ingen I CAN SEE THE FUTURE Kvinna men LET'S give it a try~ oWo
Dom som är födda i:
VINTER
Det kommer bli normala 3-dagar, inget större kommer att hända~
Du kan tycka dagarna är rätt långtråkigt och lider samtidigt när du vet att du har läxor och prov~
Du kommer klaga på varför olika bloggare/youtubers upptanderar uppdaterar så sällan
Men det positiva är att din crush kommer att uppdatera på sina sociala medier~!
Lyckofärg är blå och undvik färgkritor.

VÅR
FANDOMA PÅ HÖG NIVÅ
Du kommer inte göra något särskilt nyttigt bara sitta mest framför datorn och äta något gott och kommer förmodlingsvis få den gammla hederliga utskällningen att du inte har något liv från föräldrarna.
Lyckofärg är Gul och undvik saxar och påsar.

SOMMAR
OHMYGOSH
VAD SER MORMOR HÄR
LOVE IN THE AIR?
Om du åker till stan kommer du träffa på en 2 cute 4 you kille/tjej~
Fast din chans att faila eller göra bort sig är rätt stor så be careful~!
Lyckofärg orange och undvik sopkvastar och mattelärare~

HÖST:
Gaaah.
Stressad stressad men ingen vidare anledning D:
Du kommer tycka att dagarna går snabbt och du kommer få konstiga och annourlunda drömar~
Men du kommer ha extremt stor tur och kommer undvika alla fail och kommer inte göra bort dig~!
Lyckofärg vitt och undvik tidningar~

HEARTA INLÄGGET OM NI VILL HA FLER SÅDANA INLÄGG OCH LÄMMNA EN KOMMENTAR OM DET STÄMMDE C8



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards