❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 maj 2015 20:16

DUDUDUDUDDUD
DSKOCDWJOHCAPOSKXD
JUST WATCH
HAAAI
:'D
...
Vad jag på med.
Fingrarna skrev av sig själv ok, sorry mommy~~~~
SPACE UNICORN
FRIHET PÅ HÖG NIVÅ
HAR VARIT SÅ NYTTIG
Pffft, vem försöker jag lura när man hela dagen satt och kollade på Kill la kill, jadu kanske någon gick på skämtet.
HA, GICK NI PÅ SKÄMTET ATT JAG BARA HAR KOLLAT PÅ ANIME? >:D
JAG HAR TVÄTTAT MIN CYKEL
Den såg ut som en brun oskalad potatis så var ju tvungen att skala den och tvätta så nu ser det ut som en ny :D
Bara lite rostig~~~~~
Well, tvättade cykeln i en timma och resten av timmarna kollade jag på kill la kill.
MEN VET NI VAD
HADE SÅ FRUKTANSVÄRT ONT I RYGGEN
Plot twist, jag har en campingcykel som jag åker till skolan med.
Så var ju tvungen att börja mig.
Mormor får ju ännu mer ont i ryggen då
:'C

JAMEN OKEJ VI SKA JU FANGIRLA ÖVER KILL LA KILL NU RIGHT?
I MEAN VEM FANGIRLAR INTE ÖVER MIKISUGI?
THAT NIPPLES
THAT HAIR
THAAAAAAT SUNGLASSSSSESSSS
So fab
Är på ep 13/24 så när jag kollar klart på den kommer en recension
...
Vem försöker jag lura? xD
MEN JAG KAN FÖRSÖKA :D

Jag vågar inte läsa igenom inlägget
Jag vet inte ens vad jag skrev
Aja, MÄNSKLIGHETEN BEHÖVER RANDOMNESS OCH MER FEELS I INLÄGGEN oWo
MORMOR ÄLSKAR ER OCH BRYR SIG JÄTTE MYCKET OM ER SÅ BE SURE TO GIVE ME A HUG PÅ YUOTUBE SKÄRMEN
För ni vet
Youtube kanlalen
Sommaren närmar ju sig
Sommarlovet
Det kommer bli den bästa sommaren med mormor och unipansen
:D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards