❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 maj 2015 17:24

MIN HEDERLIGA TEKOPP HÅLL NU I MORMOR SÅ MORMOR INTE SNUBBLAR I TRAPPAN
LÅNG HELG
KIND OF 5 DAGAR FRIHET
Nejmen det är ju helt underbart att dem var så trevliga och gav oss frihet :'3
Det är ju heliga dagar men dock så kommer jag stanna hemma och fandoma istället att gå till kyrkan, sorry min katolika släkt i Polen men det är väl ingen större surprise and I <3 u everyone x'D
MEN VI GÅR VIDARE TILL DAGENS FAIL :D
Det är ju bra att man tar med sig ett cykel lås till skolan för att låsa cyklen, men skulle nog vara ännu smartare om man tog med sig nycklen också.
Så låser cyklen, efter skolan kollar jag i fickan.
Ja just det jag hade ju på mig regnjackan och nycklarna var i min andra jacka.
Wa trevligt.
Så man trodde att man slapp skolan nu i 5 dagar med nope, för jag var twungen att hälsa på igen när man gick hem hela wägen, hämta nycklarna och tillbaka till skolan.
MEN CYKLEN VAR JU LÅST SÅ DET GJORDE JU INGET C:

Sen vill jag be om ursäkt för de senaste inläggen D:
Det är så här att måndag-onsdag så har jag ju skola (oblivious xD) och då de dagarna har jag också haft fotboll därpå~
Så hemma halv 4 och träning sen till rätt sent, igår hade jag match typ 2 timmar efter skolan och kom hem rätt sent och idag har jag träning också~
Maybe har jag några unipans, potatisar , enhörningar eller människor som förstår mig och de senaste inläggen xD
Men nu när jag är ledig så ska jag ägna mer tid åt bloggen och inläggen so yes, kommer vara mer fabulösare än de andra under veckan C;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards