❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 10 maj 2015 21:21

ALLTSÅ MATTE
JAG BLIR SÅ FRUKTANSVÄRT FRUSTRERAD SÅ JAG VET INTE VAD ÄTER NOG UPP EN OSKALAD POTATIS SNART.
Den där matematiken kommer nog döda mig innan jag hinner att döda den.
Shit.
I SO så är det just like " Ha dina åsikter och funderingar :D" och på engelskan så är man iallafall förstående, och No överlever man efter att ha pluggat i timmar och man kan ha egna funderingar and u know.
Men i matematikern.
NÄÄ, FU*K IT ATT DET FINNS INGA *potatis* FUNDERINGAR ELLER ÅSIKTER DET SKA VARA SÅ HÄR OKOKOKOK?
"Dela dina åsikter och funderingar på 25% av 147583 c:"
Well, min åsikt är ju självklart att HUR SKA JAG RÄKNA UT DET och funderingarna kommer ju en efter en med samma innehåll~
I matte finns en massa MÅSTE i mean 3/5+4/5 måste bli 7/5 och det kan INTE bli 35/5 för man F på hela pappret och en massa extremt terrified blickar från andra med sin just like "hur har du räknat ut det här???"
Inte nog med ett frågetecken Så har dem alltid i sin mening minst tre ??? för man hör ju det.
Det blir kind of:
HUR HAR DU FÖR GUDS DOTTER RÄKNAT UT DETTA SANDRA?!?!?!?!?
Inte nog så har dagen gått alldeles för långsamt, visst när dagen går långsamt mer anime men när man vet att man måste pluggs på Matte provet så nope.
ARG



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards