❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 maj 2015 19:04

DENNA DAGEN HAR GÅTT FRUKTANSVÄRT SNABBT
ÄVEN OM JAG LYCKADES VAKNA TIDIGT
( 10.30, myunicorngosh )
SÅ HAR DAGEN GÅTT SÅ OTROLIGT LÄSKIGT SNABBT
Får ju gåshud på hela mig D':
Om tiden går så här snabbt vill jag inte ha helg för man blir ju stressad :C
...
Skojade ok, alla vill ha helg.
Men jag har matte prov på tisdag på bråk & Procent and I just like ni var tvugna.
Att förstör helgen för mig med matte boken på skrivbordet.
De var bara tvugna.
Idag så har jag iallafall kollat klar på 265 avsnitt på Gintama.
Det tog bara mig ett år.
Hehe.
Nu återstår bara de två filmerna, alla special och OVA episode måste man stalka upp på internet och sedan den nya säsongen ;^;
Sen då på bloggen borde jag fixa en gintama tag eller något så vi får med hela händelsen och feelsen in >^<
Så då kommer det absolut mer fördjupning i gintama och ska fiska i Mah gintama feels och vi får se hur fisk inlägget blir :3
Men då har jag börjar på Acchi Kocchi, man behöver en sådan anime efter Gintama xD
Är på ep 3 men och den är helt ok, blir lite tråkigt kan jag säga för animen har ingen flow, den har kind of massa scener istället~
Så först en scen när dom är i skolan, sedan när de äter, går hem och man får inte veta vad som mer mellan och jag är inte precis så för sådan anime med ingen flow men jag säger så här.
That Moe.
That KAWAIINESS
Keep me alive
To watch it
Sen så fick jag en ultimata plot twist när jag fick veta att han som lägger rösten (actor) på Lo lägger röst till den mest badassaste personen, Accelaretor från Toaru majutsu No index oWo
Och vi alla älskar ju accelaretor, så att få höra en sådana badass röst i en sådan romance comedy anime ändrar hela perspektivet på Acchi Kochi xD
MEN SENARE IKVÄLL SKA JAG NOG KOLLA PÅ KILL LA KILL
Gick undan lite undan för Ecchi kategorin men den ser ju så epic ut så jag borde överleva x'3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards