❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 maj 2015 18:48

Förlåt för gårdagens inlägg, I was just so happy so i just fangirl overload ;u;
Well, idag så kommer ju dagens vackra fail :3
På idrotten var vi ute och spelade baseboll and I ohmygosh.
Som i animer.
Baseball.
The populär and badass sport have come to Sweden.
Dock så var jag inte så värst duktig på det x'D
Okej, på andra slaget lyckades jag få iväg bollen hyfsat långt så att jag klarade mig.
...
Pffft, vem tror ni att jag är? C:
Precis när jag hade slagit bollen och skulle springa till bas 1 så halkade jag, första steget u know är alltid svårast när man ska springa C':
Så det var bara att ställa sig upp och acceptera klassens applåder och nöje ( i mean när man skrattar så har man det trevligt or? xD) och lyckades springa till bas 1 :3
Men jag är ju fortfarande jag, Sandra the first potato .
Så på bas 3, näst sista lyckades jag göra splitt eller spagat or whatever
Skulle säga att det var extremt badass istället för fail But u know~
När jag sprang till bas 3 och skulle stanna upp farten när man sprang för att stanna i ringen lyckades jag ha ena foten i ringen och den andra lite längre ifrån kroppen än man borde~~~
Jag gick ner i splitt or whatever med ena foten i ringen och den andra någonstans längre ifrån xD
TROR FAKTIS ATT JAG BLEV VIGARE DÄR MED 7,3 % :D
Och jag klarade mig utan att bli bränd :D
Fast det gjorde rätt ont om ni förstår, you know när mormor springer här med sin kondition och ben och gör något sådant så knäcker det till i ögonbrynen och tårna c':

That yandere bild i got there~
Wery Fabulös~
JAG MÅSTE HA MER TID TILL FANDOMS
Youtube har typ jagat efter mig like "NOTICE ME SENPAI <3" och därför är det ända jag gör på dagarna är youtube.
Min ursäkt varför så lite fandoms inlägg.
MEN IDAG, IDAG SÄGER JAG, IDAG SKA JAG KOLLA PÅ GINTAMA OCH DENNA VECKAN SKA JAG BLI KLAR MED DEN OCH KOLLA PÅ DEN NYA SÄSONGEN OCH ALLA DOM ANDRA NYA SÄSONGERNA NU UNDER VÅREN
SO WAIT FOR ME UTA NO PRINCE SAMA
WAIT FOR ME CECIL
OCH ORE MONOGATARI
Så peppad att se den x'3
...
JAG HAR GLÖMT ATT SÄGA ATT EN NY KAPITEL AV ORANGE HAR KOMMIT UT
minns inte när den kom ut men jag lider.
That drama.
Blev helt förkrossad när man visste att allt skulle gå bra och man hade en andra chans men denna gången klarade de inte stå imot framtiden och livet.
HOPPAS ALLT LÖSER SIG SNABBT FÖR NÄR JAG TÄNKER PÅ DET FÅR JAG ONT I MAGEN D':



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards