❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 maj 2015 17:56

När en enhörning behöver insperation för bloggande.
Då så kör man på hardcore stalking på internet.
Och så träffat man på de första inläggen på bloggen.
...
Llama på det dom är fortfarande online och kan läsas av normala humans.
NOPE
Dock att det bara var föra året så var jag så fruktansvärd stek och stel på inlägget xD
and now i just like:
HAIIII POTATIS LET ME MARRY YA 8D
Sen så borde jag faktis bli en aning mer beröm då med min stavning.
Helt ohmygosh med "fottboll" "nömnmen" "förelskad" "bestömde" och en massa fascinerande ord.
Waaah.
...
WAAAAAH JA JUST DET ENHÖRNINGAR OCH UNIPANS ELLER POTATISAR JAG HAR BESTÄLLT LÅNG STRUMPOR C':
När jag fyllde år så fick jag pengar från mina släktingar i Polen men det var ju polska pengar But now kan jag stolt säga att det har fixat sig och jag kunde inte bara stå ut längre.
Var tvungen att ha regnbågs knästrumpor.
Och ett par andra.
Från kawaii dot swedish
*kawaii.se lol)
Så jag är så lycklig nu så lycklig och blev ännu mer lyckligare när dom skickade det idag så jag blev väldigt lycklig.
;W;
Dock med min tur i leverans så är det ju inget vidare framåt bara bakåt istället för dem kommer ju sista dagen.
Och den kan ta Max 30 dagar innan man ska kontakta DHL företaget or whatever
...
Snälla låt oss hålla våra regnbågs gosedjur och hoppas på det bästa :D
...
Jag har ingen rengbågs gosedjur så det är ju inget vidare det.
But i have a fab pic right here 8D

OH HEDERLIGA TEKOPP HÅLL I MORMOR NU, JAG LYCKADES GÖRA ETT INLÄGG C'8
Men mer fandom inlägg skulle nog behövas känner jag x'3



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards