❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 28 april 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 28 april 2015 17:13

Okej, om igår lät jag horrible så har jag nog idag slagit rekordet
Man kan nog inte beskriva min röst idag.
Lite cosplay kunskaper och jag skulle ha förvandlats till en ny människa med hjälp av rösten.
Och lärarna were just like " TYST MED DIG" and I just kollade skräckinjagande på dom för jag trodde att jag hade bränt upp köket men det var bara min röst x'D
Att jag inte skulle anstränga den xD
Nejmen jag har slagit mitt rekord i att byta röst så känner mig stolt C:
Btw, jag och Romeo skulle göra pankakor idag.
Körde yolo style.
Och hällde in kakao och blåbärssoppa pulver i smeten.
Känner mig stolt för vi är nog de ända som har prövat thiz
Dock vet jag inte om jag rekommenderar det.
Well, kommer mitt i maten på att vi skulle ta ett kort på det xD

Det är pannkakor.
Så att ni inte blir oroliga nu
Fast vi glömde äggen i smeten.
...
~~~~~~ÄndrAr tEmA~~~~~~
Okej, tror att det är dags att flumma till sig lite för det är mer humans and strumpor som gillar den flummiga stilen.
I mean strumpor kan också läsa right?
...
När jag var mindre trodde jag seriöst att mina gosedjur levde.
Jag kan inte vara den ända människan right? D:
NEJMEN JAG TYCKTE ATT JAG HÖRDE OCH KÄNNDE ATT DOM ANDADES
JAG KAN FORTFARANDE INTE SLÄPPA DET
Så jag la alla mina tusentals gosedjur som jag avgudar på sängen så att de skulle ha en bekväm ställning och så fick jag kind of en kvadrat meter plats hur mycket den nu kan vara.
Jag fick rätt lite plats.
Och så var man tvungen att vara rättvis, alla skulle ja lika många kramar och love varje dag så det var mina barn det x'D
Men jag trodde att gosedjur levde rätt länge och fortfarande är jag lite fundersam...
Just me? x'D
Ja just det dagens fail var ju helt klart när jag la vår brödrostare in i kylskåpet.
Det var på morgonen okej?
Hjärnan fungerar inte så tidigt.
Eller när det kommer till min del startar den rätt sent~
De va bra att jag väckte innan jag skulle dra till skolan att brödrostarna var i kylskåpet C:
Ack ack dags att plugga till So provet så hoppades verkligen otroligt mycket att ni gillade inlägget för jag blir ju så överlycklig när jag lyckas göra någon där en smile och så får ni fortsätta att rösta i omröstningen om jag ska skaffa en youtube kanal~
Cuz i have planer på gång~
Whopsie, spoliers i livet där.
Ignorera that.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards