❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 27 april 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 27 april 2015 20:14

Idag så åkte vi och kollade på en konsert och vi fick åka i en våning bus ;u;
Har aldrig känt mig så badass och kommer nog aldrig göra det heller xD
När vi kom fram så letade Romeo desperat efter en snygg kille bland alla människor samtidigt när det ända jag ville ha var en näsduk.
Tror att den stunden kunde jag offra mig själv bara om jag kunde få en näsduk.
Det behövdes verkligen.
Sista andetagen.
I livet.
Om jag får en näsduk överlever jag och offrar min själ till en näsduk.
Djupt text i got there C'x
Och Romeo bara fortsatte lite efter snygga killar.
And i just like " Please, verklighetens killar är som oskalade potatisar"
Vet inte om jag mår bättre nu, dock tror jag att jag lyckades skrämma mänskligheten med min röst.
Helt fascinerande
Hur en röst från Sandra kan gå över till ett lik och det sista som den åt var en potatis som sattes i halsen.

Hur går livet som en otaku?
Well, jag har ju avslutat ouran highschool host club och om någon skulle fråga favo manga så skulle det för tillfället kristallklart bli OHSHC.
Den är helt underbar manga.
Animen är helt underbar den med men ni vet ju hur det är när man jämnför anime och manga, det händer ju mer i mangan C:
Det fortsätter allting och det som händer efter animen är verkligen något som man borde undersöka.
Och va inte nervösa för all drama, när Honey-senpai och Mori-senpai har gått klart alla skolåren, eller oroligheten med Host cluben stängs, eller Tamaki x Haruhi or Hikaru x Haruhi eller vilka du shippar.
För allt kommer ordna sig.
Och det är just det som är underbart.
Så lyssna på mormor.
Allt kommer att ordna sig.
För det är ju ändå OHSHC
Och man kan stolt och lyckligt säga att det levde lyckliga i alla sina dagar och de kommande dagar.
C':
Ja, anime nu då x'D
Har typ dissat alla nya animer, till och med Uta No Prince-sama 3000% men jag vill inte vänta på ny ep varje vecka D':
Så när det är några fler ep ute kommer jag nog kolla på den~
Wait for me cecil~
Anars är det gintama like always C:
Kommer kanske börja på en ny anime, 13-ep blir det då men vi får helt enkelt se ;u;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards