❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 26 april 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 april 2015 20:46

Vår granne har planterat ett träd.
Och jag kind of glor sönder på det för det växer rosa blommor på trädet.
K-K-kan det vara ett k-körsb-bärträd?
Kan verkligheten ha slutat hata på mig och gett mig ett nytt liv där jag kan sitta på mitt skrivbord och fönstret bredvid mig visar ett körsbärsträd?
Är det verkligen ett körbäsrträd som jag ser nu 19 meter (true) ifrån mig?
...
Okej, dags att visa vad stalking kunskaperna står för och undersöka det där trädet.
Även om det är det sista jag gör.
PÅ TAL OM GRANNAR :D
En granne framför vårt hus som har varit forever alone är nu together med en granne 2 hus ifrån honom och i just ship then so MUCH ;u;
Gick förbi dom men hunden och de log och sa hej till mig och I will tell ya, var så nära att fangirl själen där tog över xD
När jag gick förbi vända jag mig nonstop och kollade om de hållde händer men tyvärr ;n;
Anyway, tillbaka till verkligheten trots att det där andra var verklighet
Gröna potatis pollen
Jag trodde att jag blev förgiftad av Idas kaka och det har säker något med det att göra men, förmodlingsvis är det nu på året pollen mobbar mänskligheten.
Och jag som trodde att jag hade det varannat år.
Och tror det fortfarande
Cuz AM alive.
Vad det nu är som orsakar min död försökte döda mig i natt anyway.
För varje timme.
Fick jag snyta mig.
Till sist 05.30 när jag gav up och fick anstränga mig gå upp för alla trappor till medicinskåpet för att ta nässprej och sedan sov jag till 12.00 x'D
Mår bättre nu men har ingen energi så kommer förmodligen hemsöka er för att krama om er.

That dramatiskt bild i got there.
Ja just det, har läsit klart OHSHC
And i'm just like:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards