❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 23 april 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 april 2015 21:34

DET ÄNDA JAG GÖR PÅ DAGARNA ÄR ATT LÄSA MANGA
KOMMER HEM FRÅN SKOLAN
OCH LÄSER TILL NU
OCH SEDAN SISTA ÖGONBLICKET AV EN GIRAFF SÅ KOMMER JAG IHÅG ATT JAG SKA BLOGGA
Sen så kan nog en llama till och med lista ut att vad jag läser x'D
Kommer nog läsa klart OHSHC imorgon eller under lördagen~
Kommer personlignen lida men jag tror att det är bra för min hälsa med bloggen för de senaste dagarna så äru det bara manga x'D
MEN IDAG KAN JAG IALLAFALL SÅ LITE HANDLING IN I BLOGGEN >:D
Idag var det idrottsdag hela dagen~!
Om jag lever? :3
Pffft.
Nej.
Fotboll, städa skolan, frisbee och brännboll
Blev ju inte bättre när man skulle möta alla klasser i brännboll.
Alla äldre ungdomar och mina fail blir bara vackrare ju mer folk tittar på~
Fascinerade eller hur? ;u;
Okej på fotbollen mötte vi den andra klassen " A klassen cuz we are B lol" och SOM TUR blev det lika.
För annars.
Nejmen vi skulle nog Mörda varandra i skolan är jag rätt säker på för förlorarna kommer inte acceptera världen längre.
Hård värld vi lever i.
Sedan städade vi vårt klassrum och hemkunskapen så vi delade upp oss och eftersom vi har ju bara för underbara mentorer.
Så bakade de kladdkaka till oss och hemgjord hallon sylt med glass och saft.
Blir lite orolig nu om de mår fint efter alla mina kramar...D:
Sen var det att man skulle kasta frisbee och vi vann så kind of överlyckliga xD
...
Brännboll nu då.

Vår klass led.
För vi skulle först mötta den älsta klassen i skolan och vi just like nope
Men nu kommer vi då till min fail :D
Okej, alla i klassen väntade vid första stationen och väntade tills någon från grekiska gudarna kunde ge power till en utav oss så att bollen kunde komma någonstans xD
Och jag trodde att det var någon som sköt en sådan boll så jag sprang men hey, it's me.
Det var inte en sådan boll hela klassen längtat efter.
Så jag stannade upp mitt i farten och gick tillbaka men såklart när jag stannade så snubblade jag framför alla~
Wow.
That's Sandra, snubbla när man står still och ska ta ett steg tillbaka helt vanligt och haloj på ryggen var jag nere på gräset som vibrerade av skratt när klassen som såg min vackra fail.
So proud.
Well, vår klass kom sist och för några var det döden men jag var helt halleluja xD
Nu kan jag åka hem tidigare och ha mer tid att läsa manga C':
Så ja, såhär var min dag då C:



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards