❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 11 april 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 11 april 2015 21:20

ACK MIN KÄRA TEKOPP PÅSE VAD TRÖTT MAN BLEV
...
Tror att jag ska fixa mig lite te innan jag skriver detta~
Det låter som en bra idé, kommer snart xD
...........SÅDÄR JA!
Alltså te förblir mitt kaffe i alla år, dock så gillar jag ändå kaffe för cappuccino är ju så gött xD
Vi har köpt en ny bil och den kallar jag för cappuccino-chan :3
Men ya, det är bara du och jag plus min tekopp~
Låter ju romantiskt, who know what Will happen ;3
...
Förlåt ska inte skrämma upp er, förlåt så jätte mycket radera bara det där ut minnet.
IDAG HAR JAG VARIT MED ROMEO C:
Det var så sköj säger jag x'D
Vi filmade in en challenge till min framtida youtube karriär någongång~
Btw, va gärn med i omröstningen om jag ska ha en YT kanal eller inte ni som inte har röstat gärna x'3
Sen så bodde Romeo så fint så man blev ju tårrörd för huset var så mysigt och trägården säger jag, bäckar everywhere och verkligen äventyrligt ;u;
För här kommer jag med ett hus mitt i en gata och inget specielt.
Bara ett vanligt hus.
Ugu.
Men vi tog vår första sommardopp i bäcken och undersökte trädgården barfotad Cx
Fast den var rätt smärtsamt och vattnat var iskallt för vi doppade bara fötterna, i mean annars skulle man ju inte överleva annars ;n;
Så vi hade det fruktansvärd trevligt idag :'D
Dock med undantag på morgonen när jag gick in i trappsteget med tån.
Det gör varje gång lika ont

Sen nu har jag latat mig en stund och även jobbat med No~
Bara för att förklara lite snabbt så pratade vi ju i grupper med rektorn om en sak i skolan och jag kommenterade så mycket och argumenterade så rektorn blev arg på mig och jag på henne.
NONSENSE.
MAN BLEV HELT FÖRBANNAD
Som tur har vi ju helg så kan lugna ner mig a bit~
Tycker att jag förtjänar några timmar till anime C':
..
Och innan man visste det drack man upp all te.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards