❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 14 mars 2015

The 3,1415 day has come

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 mars 2015 19:17

Gissa vad det är för dag idag då?
Den 14 mars 2015 eller hur?
3,14 15 eller hur?
Vet ni vad det betydär?
Inte?
Tur för er.
Önskar att jag inte visste det
Det är PI dagen, cirkelns omkrets eller något sådant u know, 3,14?
Och det är Pi fösta decimal tal 3, 14 15 idag och det händer var 100 år
Å min älskade skola firade detta på fredagen
Vi skämdes bara bort oss lite~
Jag som då så otroligt mycket gillar matte blev då jätte glad
Not
D:<
Det bästa var ju helt klart att vi missade Matte och No idag, But nope~~~~~
FÖR PÅ MÅLPASSET FICK JAG MATTE, I 5 VECKOR
SÅ HELA DAGEN IGÅR FICK JAG RÄKNA MATTE
D':
Sen så åt vi tårta i skolan för att fira det och hade tävlingar, en var med att minnas så många decimaltal i Pi som möjligt och en tjej i vår klass kom tvåa :'D
Man skulle få ett jätte fint pris
Som vissade sig vara soduko
Wei, vad glad man blir att få soduko, man kan verkligen inte få något roligare när man har pluggat in 109 decimal tal i huvud :|
NEJ MEN SKA SLUTA KLAGA, HOPPAS ATT NI KOMMER HA EN TREVLIG PI DAG OCH INTE LIKA UTTRÅKADE SOM JAG :D

Igår så åkte jag till lager 157 btw.
Jag lever~!
Det där med kläder och mig är inte det bästa eftersom jag tycker det är så trökigt xD
MEN JAG KÖPTE SOLGLASSÖGON OCH MAN SER TYP ALLT I ROSA, SEN EN BLOMMIG KEPS OCH DET VAR AWESOME. ;U;
Det var på tiden att jag köpte nya kläder eftersom det ända jag går i är T-shirt och adidas byxor C:
Fast jag köpte bara mer T-shirt och mjukisbyxor så det spelar ingen roll lol xD
Det var så billigt så jag köpte en hel del, så nu behöver jag inte åka å köpa nya kläder på ett bra tag >:3
Sen så har jag ett nytt smeknamn, Satan x'D
Igår på matbordet så kom vi på dessa fab namn C':
Amanda- Matan
Wilma- Jottan
Tilda- Jossan
Ida- Masken
Nellie- Netta
Unisan-baka- Satan
Lol
GONNA LOVE NYA SMEKNAMN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards