❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 mars 2015 20:55

 

Friday special!: The potatis låten~!

Dude, jag och Amanda har alldeles för kul x'D

Vi gillar för mycket potatisar, så vi bestämde att visa potatisarna hur mycket vi gillar dom ;u;

VI HADE SÅ ROLIGT, VI SKRATTADE NONSTOP x'D

Sen när vi visade den till Ida, Wilma och Nellie så var dom bara wut? c'x

När Romeo fick se den så skulle ni bara se, that face Romeo haved x'3

Helt " something unseen have been seen lol" C'8

we just like "detta kommer bli nya top hit bro, wänta bara >:D"

Alright, det är jag då som låter helt hemskt men hey, har jag nämt att jag sjunger bra? C':

det är såklart jag com gör den där super awkward "WHICKY WHICKY MAN, COME ON!" med mina falska toner~ xD

Älskar när Mattan (ny smeknamn lol) säger "potatisgratäng~~~~~~!!!" Så fabulöst C'x

Försök att titta på den utan att lee, det är rätt svårt tyckte många ;w;

HOPPAS NI POTATISAR DEN! 8D


 



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards