❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 mars 2015 19:52

Åh nej
Imorgon är det skola
Det betydär att jag måste vakna tidigt
och måste lyssna på min väka klocka
Sedan bestäma vilka kläder jag ska ha i skolan
Som är jätte svårt eftersom jag varje dag vill ha mina adidas byxor och T-shirt
Sen måste jag gå ut i det kalla vädret
Jag kan heller inte kolla på anime
Eller läsa manga
Fast det får jag väl göra ändå
Under rasterna
Oh snap
Jag tror inte vi har någon lång rast imorgon
Nej men Gud
Vi har ju träslöjds prov också
Och vi kommer kanske få tillbaka so proven imorgon
Tänk om det gick dåligt
Och måste göra om det
Då måste jag plugga
Men jag vill ju inte plugga
Vi slutar också halv 4 imorgon
Jag har även luftgevär skytte imorgon
Hela min dag
Kommer bestå av bara några timmars frihet
Bättre än inget
Och vi har inga prov heller den veckan
Men tänk om vi får ett oförberett prov i matte...
Klockan är redan 19:33
Mitt liv
Jag har inget
Borde kolla in lite på Tradera och blocket om de säljer ett liv
Jag tror att jag har söndags ångest
POTATIS OCKSÅ



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards