❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 24 februari 2015 16:10

Okej, i förra inlägget skrev jag om att matte kommer gå ut på Shipping
Jag ska vara lärare i det
Även om jag inte gillar matte direkt så har jag verkligen talang på det xD

Ett exempel på ship division är Annelie x Hagrid
Annelie är vår hemkunskap lärare och Hagrid är från harry potter och de är shippade~
Men eftersom Hagrid lever bara i våran fantasi och är sorgligt nog inte verkligen så måste vi dividera Hagrid med Verkligheten, som leder då till vår träslöjds David lärare eftersom han är rätt lik Hagrid~
Hoppas att ni hänger med, detta går bara att dividera om det är en person som inte lever i reality och om man vill räkna ut i reality så får man göra ett annat sätt 8D
Anyway så gick religon provet super och jag är fortfarande krasslig med jag lever så det är lugnt ^^



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards