❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Takaya Natsuki mangaka

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 februari 2015 19:30

Jag vill så gärna gå ut och kolla på alla stjärnorna nu ;u;
Jag älskar att kolla på stjärnor, det är så mysigt och man blir så glad~ ;W;
Även om man mår dåligt så finns dom ovanför dig och om man inte kan se dom så finns de ändå där och blickar lika starkt varje gång och ger dig känslan att du inte är ensam ;w;
Om de försvinner så kommer dem alltid tillbaka lika fina varje natt och lyser för oss~
Har läst klart mangan Hoshi wa Utau
Sorry att jag inte sa det tidigare men jag hade inte det rätta tillfället~
Började läsa den i fredag och så var det ju FS och sedan igår var det ju Cosplay SM så det passade inte in så bra och idag har jag läst klart den TT.TT
Det var bara 11 böcker och jag läste den klart i helgen då C':
Hey, när jag väl börjar läsa en manga så slutar jag bara läsa den när jag har läst klart allt ok? xD
Har otroligt länge vilja läsa den men när jag fick reda att 3 kapitel fattades så bestämde jag mig att vänta tills någon har översätt dem~
För jag ville inte vara förkrossad.
Fast det var jag ju ändå.
Efter första kapitlet var jag nära att brista ut i gråt.
Alla feels som jag hade när jag läste Fruits basket kom tillbaka.
Takaya natsuki sensei är bland dom mest underbaraste mangaka som jag vet, eller är hon den bästa...
Alltså jag kan inte hitta några ord.
Ingen kan nå till hennes nivå av alla mangaka för i hennes shoujo manga finns något som ingen kan komma nära till~
Man känner bara igen sig, av alla karaktärer så finns det några som liknar sig själv och man känner igen de mörka sidorna i livet med sedan så visar hon att allt kommer ordna sig...
Inte som alla andra söta och oskyldiga shoujo manga som visar bara kärlek och avundsjuka. När Natsuki skriver så skriver hon och tecknar sanningen att inte allt är så underbart bara att det finns hinder i livet och sedan så visar hon att även om man har det så ska man inte ge upp och visar hopp~
NEJMEN JAG VET INTE HUR JAG SKA BESKRIVA DETTA OKEJ? >/////<
LÄS BARA NÅGON AV TAKAYA NATSUKIS MANGA OCH NI KOMMER FATTA VAD JAG MENAR~~~~ >///<
Hoshi Wa Utau var helt underbar men inte lika bra som Fruits basket C:
De är underbara på sina sätt båda två >w<
Btw
Saku är urgullig.
Och helt ärligt brydde jag mig inte denna gången vem hon skulle sluta med för alla karaktärer var så underbara ;W;
Så länge man kan se Saku glad så shippar jag henne med vem som helts
Om någon gör henne ledsen
Så ser jag till att karaktären hamnar i *******.

 
 
Bakaneko

Bakaneko

22 februari 2015 23:46

DU HAR ÄNTLIGEN LÄST DEN
EN AV VÄRLDENS BÄSTA MANGA
VISST BLIR MAN ALLDELES RÖRD TILL TÅRAR AV DEN?

Sakuya och Chihiro är mina favoritkaraktärer, men Kanade och Hijiri och ALLIHOPA är också så himla underbara, Takaya-sensei kan liksom inte misslyckas med någonting ;u;
Ingen författare kommer någonsin kunna överträffa hennes enorma talang, det är liksom en gåva som kommer direkt ifrån hjärtat, den här underbara människan c':

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

23 februari 2015 20:06

DEN ÄR HELT UNDERBAR
SÅ MÅNGA FEELS
MAN BLIR HELT RÖRD TILL TÅRAR, VILL BARA KRAMA OM TAKAYA-SENSEI OCH TACKA HENNE FÖR ALLT ;W;
Det är så svårt att inte gilla Takaya -sensei karaktärerna för alla är underbara på sitt sätt, men Sakuya och Tohru är ändå rätt lika varandra med sitt värmade hjärta och leendet som värmer upp hjärtat ;u;
Jag hoppas verkligen, så sjukt mycket att någon kan fortsätta på Liselotte to majo No mori mangan C':

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards