❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 21 februari 2015 20:59

SÅG NI ELLER
COSPLAY SM
WOW
SATT I TV SOFFAN OCH FANGIRLADE SOM ALDRIG FÖRUT
ALLA VAR SÅ JÄDRA COOLA 8D
Grodan var fab, och den där stora dräkten som liknande en robot..oh shit vilket spel var det nu D: Var iallafall hur badass som helts och diablo demon hunter var så cool och awesome~~~~!
Alla de 10 deltagare förtjänade första plats ;u;
Men man måste erkänna, Finaly fantasy for the win.
Hon van ju 4 gånger i rad nu och wow, hennes framträdande....2 fab 4 me ;w;
OCH TJEJEN SOM COSPLAYADE XXXHOLIC OCH KOM PÅ 3 PLATS BOR I FALKÖPING
ALLTSÅ OHMYGOSH
DET ÄR 15 MIN HÄR IFRÅN
Ska stalka sönder henne, om jag träffar henne på Ica eller en affär i Falköping ska jag be om autograf och önska henne lycka till ;u;
Tänk er att en av svenska bästa cosplayade bor 15 min härifrån mig ;W;
När jag sat i soffan var jag bara så överlycklig...Att se så många folk och vi alla delar samma fandom...Ni anar inte hur många som egentligen här i Sverige delar på samma fandom, man borde inse att öppna fler butiker och mer konventer eftersom så många älskar det~!
Hur många är det inte som besöker kawaii shopen? Eller Sci-FI bokhandeln? Varför anar inte folk att man ska översätta mer manga på svenska? Det finns så många som väntar på det och även om det inte är tillräckligt för en affär bussniess så gör man dom överlyckliga för de som gillar det~ ;u;
Oh, btw kommentarerna i SVT sög
Ville bara Bitch släppa kvinnan som kommenterade i SVT.
" Varför gör ni det?" "Vad är meningen?" "Jag har aldrig varit med om sådant" " Jag kan ingenting" " kan alla cosplaya eller blir man född med det?" " Det fanns även några som cosplayade till en groda och åt grodor"
Bitch please, haru något liv eller?
Ugh.
Killen var iallafall intresserad och ställde bra frågor xD
OH, JAG VINKADE TILL ALLA ER SOM VAR DÄR I NÄRCON! :D
NI VAR JÄTTE DUKTIGA
När tjejen som cosplayde till hennes egna Cat fighter karaktär failade lite på scenen och assistenterna fick hjälpa henne så hejade alla och ingen brydde sig om det, bara fortsatte fangirla och fanboya till hennes awesome dräkt ;W;
Om jag var där skulle jag typ skrika ihäl mig när jag såg hennes cosplay, wow.
I avgudar dig Women.
Tack SVT, tack att jag fick vara med och delta i denna Underbara upplevelsen i Tv soffan och titta på detta



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards