❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 14 februari 2015 19:17

Alla hjärtans dag
Den dagens då jag har gråtit som mest
Denna dagen kommer jag att minas forever
Den dagen jag har läsit klart harry potter
Även om jag nu kommer ha en kille i framtiden som vill gå ut på en dejt med mig på alla hjärtans dag kommer jag använda min llama taktik å spotta han i facet, och säga hur han kunde glömma vilken dag det var för mig.
Från och med idag, här och nu är detta en tradition i Sandras liv.
Läsa sista harry potter boken på alla hjärtans dag
Och gråta sönder mig
Sitta i ett hörn forever alone och ha mig min gryffindor halsduk och minnas alla dessa feels som jag har just nu.
Ni som inte har läst HP, ni missar det otroligaste händelsen i ert liv.
Strunta i filmerna, dom suger (fast det finns super kawaii och handsome skådespelare med måste man erkänna)
Men nu ber jag om ursäkt, några av Mah feels har blivit försörda och de kommer aldrig tillbaka så ska ha en liten begravning nu~
Alla hjärtans dag
Pffft.
Alla feels dag.



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards