❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 februari 2015 19:37

DET ÄR MÅNDAG IDAG OCH INGEN SKOLA 8D
KOM IGEN NU ALLA
WOOPA MED MIG
WHOP WOOP WOPH

SNYGGT WHOOPAT
SÅ STOLT ÖVER DIG
:'D
Idag så har jag gjort en hemskt sak
Hey, lugna ner er jag har inte råkat radera mina ship bilder eller slagit sönder iPad-chan för min ship blev inte sann xD
Även om jag har varit nära många gånger
Ugh
Vampire knight och brothers conflict
Jag har fortfarande inte förlåtit er
MEN JAG HAR LADDAT NER NYAN CAT SPELET
JAG VAR TVUNGEN
FÖRLÅT
DEN VAR BARA SÅ FABULOUSE MED REGNBÅGARNA OCH ALLT SÅ JAG....>//////<
Och jag har hela dagen drogat det spelet sorgligt nog, musiken dödar mig sakta och plågsamt...
Vet ni inte vad det är?
Ni kommer känna igen det
Nu

MEN KOM IGEN DET SPELET ÄR SÅ FAB
FAST JAG VARNAR ER
DET ÄR RAGE DET HÄR SPELET
SÅ SOM FLAPPY BIRD
MEN MER FABULÖST
AH SHIT, JAG KOMMER DROGA SÖNDER DET SPELT OCH SLÅ SÖNDER MOBILEN
ATT JAG ALDIRG TÄNKTE PÅ DET
DET ÄR FÖR FAB FÖR MIG



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards