❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Party in the house 8D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 februari 2015 19:07

Den där stunden när du hoppas att alla ska glömma av vilken dag det är idag.
För det skulle bara bli så pinsamt.
När alla sjunger till en.
Och alla står i klassrummet och tittat på en samtidigt när man sitter där och är helt röd i facet >///<
Låt oss ta det från början x'D
Jag vaknade helt vanligt med min super irriterade väckarklocka som hatar på mig och gör mig iordning och väntar på att Ida ska komma med cyklen~
Men Ida kom jätte sent, eller senare än hon brukar D:
Hon kom 08:15 och skolan börjar 08:35 å hon ska komma vid 08:05 >^<
Fast till sist kom hon flåsande mitt ute på vägen och gick till skolan :3
När vi kom fram till skolan så var det några som typ "väntade" på mig och när jag gick in så sa dom till mig " Grattis på födelsedagen Sandra :D" och några personer som jag hade ingen jäkla aning att dom visste att jag fyllde år idag sa grattis till mig och jag var helt wut? o.o
Rektorn skrev till och med på Facebook grattis till mig så där blev det riktigt creepy xD
Men sedan när jag ska gå till mitt skåp.
Alltså nej.
Trodde jag först.
Det där kan inte vara mitt skåp.
Och så sitter halva klassen på andra sidan och säger grattis till mig och några kramar ;u;
Till sist så märke jag att det var mitt skåp, och omg.

Pfffft, dom som hade skåpen bredvid mig blev verkligen inte sura nejdå Cx
Hur många ballonger?
Jo, 14 stycken x'D
Det var bara lite svårt att komma in i skåpet :'3
Ida kom bara sent till mig för att hon skulle fördröja tiden ;u;
Och så fick jag lite tårar i ögonen när jag såg det, allvarligt jag var så överlycklig ;W;
Men seriöst, jag hade tårar i ögonen å Amanda kan bevisa det ;^;
Sen så den där teckningen som är täckt av alla ballonger hade Amanda målat till mig och jag blev så glad ;3;

Den är i skåpet just nu, och när jag hörde att Amanda hade målat den klockan 02:00 så blev jag orolig om hon skulle somna på lektionen...
Och så kom Arvid där med en teckning också x'D

En sådan fab unicorn~
När vår lektion började så var det ju det där att man ska sjunga för en.
Alla står upp och du sitter.
Å så börjar man sjunga.
Det där är en riktig pinsamt om jag får säga mitt men jag var ändå jätte glad ;W;
Fast sedan på spanskan så sjöng vi också och då var det mer pinsamt eftersom vi sjunger så otroligt vackert och tydligt, man ville verkligen inte springa ifrån nejdå ^^
Men något som var kuligt var då när Nellie satt jätte konstig på stolen och spanska läraren sa till henne att hon borde sitta lite mera "kvinnlig" och då säger Amanda bakom henne " Ibland så vill man inte vara kvinnlig" och så la hon fötterna på bordet x'D
Alltså lol.
Det var jätte roligt x'D
SEDAN EFTER SKOLAN SÅ GICK VI TILL PIZZAN OCH DÄR VAR JAG NÄRA ATT GRÅTA IGEN.
Jag fick två paket av som var från Ida, Amanda, Wilma och Nellie och det första var alla deras gammla skal till mobilen ;u;
Några av dom hade en iPhone 4 men har nu en bytt mobil och deras skal som dom hade gav dom till mig för jag har en sådan ;w;
Ca 23 skal fick jag och jag avgudar varje en av alla ;3;
Men sedan, alltså nej jag kan inget säga det. Jag klara inte av mig för jag kommer börja gråta igen.
När jag kom hem iallafall så fick jag en Benny & Jerry glass och tårta och så hade mina paket kommit som var från mina föreldrar >w<
...
WAAAH! SNÄLLA DET ÄR INTE MENINGEN ATT JAG SKA SRKYTA MEN JAG ÄR BARA SÅ GLAD, FÖRLÅT D':
Hoppa gärna över resten av inlägget om ni stör er på mig ;^;
Detta var iallafall vad jag fick ;U;

Zelda långstrumpor, En 2 fab 4 me tröja och...H..harry...P-P- Potter halsduk....
NEJMEN HERREJÖSSES NU SÅ BÖRJAR JAG GRÅTA IGEN
TACK SÅ MYCKET EVERYONE;W;

 
 
Himiizu

Himiizu

2 februari 2015 19:25

GRATTIS~!! ASDFGHJKL; H-HARRY POTTER HALSDUK <33
Dags för #Fangirling ;-;

http://himiizu.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 februari 2015 17:04

WAAAAH, T-TACK SÅ MYCKET ;u;
WAIT, JAG ##FANGIRLAR MED DIG BRO~~~

 
Ingen bild

T

2 februari 2015 20:29

Grattis på födelsedagen! :) Man skryter inte bara för att man är lycklig ;) ^^

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 februari 2015 17:06

Tack så mycket C':
Puh, vilken lättnad att höra det ^w^
PANDA HUGS~

 
Julia

Julia

2 februari 2015 21:36

*head-drop* ÄR DET DIN FÖDELSEDAG IDAG!?
Tusan också, du har säkert redan berättat det men sen så har jag glömt bort det...
Jag ordnar ett födelsedagsinlägg till dig imorron, lovar^^
Grattis på födelsedagen, Sandra!
Neko-hug!

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 februari 2015 17:09

F-F-Födelsedagsinlägg? Nej men ohmygosh tack Neko ;u;
Arigato Neko >w<
Neko-hugs!

 
Ingen bild

nellieloveoliverwood

2 februari 2015 22:29

Presenten va ju från mig också :c
Pfft nä men du har skrivit ida, amanda wilma och ida xD

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 februari 2015 17:11

WUT, DET MÄRKTE JAG INTE FÖRLÅT NELLIE.
FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT~~~~
Har ändrat det nu, förlåt Nellie det var inte meningen ;-;

 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

3 februari 2015 15:25

GRATTIS SANDRAIIIIIIII~~~~
wish u a very fluffy birthday <3
xx

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

3 februari 2015 17:13

TACK HIME-SAMA :DDDDDDD
It was the most fluffy birthday in mah life ;W;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards