❀ DiDi ❀

Alla inlägg under januari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 7 januari 2015 20:44

Jag vill inte påminna er vilken hemskt dag det är imorgon.
Kommer få mardrömmar i natt.
Och när man satt vid matbordet och föräldrarna bara " Imorgon så går ni till halv 4 eller?"
Och man bara sitter där.
Stirrar rakt in i deras ögon.
"Varför påminde du mig?"
Och sedan lider man.
Ughh.
Sedan så när jag vaknade så såg jag att det var snö ute~ Men nu så har det regnat lite och det var slaskigt under resten av dagen...
Shit, det kommer bli is imorgon ;-;
Men inte nog med det råkade jag mörda en spindel idag som betydär att det kommer regna imorgon.
Så därför tycker jag att alla borde stanna hemma och ha några dagar extra av friheten :3
Nej men okej x'D
Det kommer vara kul att träffa alla och så kommer jag ha lite bättre saker att skriva om på bloggen ju :D
I GONNA DO MY BEST C:
Vad ska man skriva mer~~~~~
Jag har en ny favorit tröja, med Musse pig på ;u; Men hur kul är det att veta det? x'D
Älskar "udda" tröjor btw, det vissar vem man är och det är den ända stilen jag är intresserad i...typ :3
Jag gillar verkligen inte att gå och shoppa kläder i vero Moda eller något sådant och när någon frågar mig om dessa märken som triss och lager 49 I just like wut?
Or wait, jag tror inte att det heter Triss och lager 49 o.o
*goolglar*
TESSIE OCH LAGER 157 :D
There we go, trodde väl att det inte kallades så xD
Borde kanske lära mig lite mer och världen~
MEN MÅSTE SY IHOP ELLER FIXA NÅGON FREE HUGS TRÖJA, TÄNK VA UNDERBART DET SKULLE VARA ;u;

Snälla någon, du som har den där tröjan på dig nu va beredd att jag kommer stalka sönder dig.
(Bild från Google)
Ingen kan slå mig och mina stalker kunskaper och power~
Inte även mina ninja tricks kan någon slå~
xD
ELLER NEJ, FÖRST MÅSTE JAG SKAFFA EN HARRY POTTER HALSDUK
NÄSTA GÅNG JAG ÄR I STAN SKA JAG DIREKT Å UNDERSÖKA SECOND HAND OCH RÖDA KORSET 8D
Omg, detta inlägget blev rätt random c8

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 6 januari 2015 19:33

Jag borde hålla på att skriva labbraporterna nu, men har inte ens packat ut dom ur väskan~
That's so me, skulle Inte förvåna mig om jag glömde dom i mitt skåp också~~~
Men jag har roligare saker att göra innan jag ska jobba med den :D
Unicorn pyon pyon och Sandras äventyr tillsammans ;u;
Är lite rädd bara att efter några månader att jag kommer tröttna eller inte komma på mer idéer, jag vet inte jag kanske inte kommer ha tid eller något sånt >^<
Men nu så kan jag bara sätta mig i skrivbordet med en penna och jag kommer på direkt något äventyr med mig och Pyon så det är lungt :3
Äventyret med mig och Pyon har bara börjat, och en massa äventyr väntar oss! :D
So you better be ready 8D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 januari 2015 20:29

Jag borde inte läsa harry potter på kvällarna
För jag läger aldrig ifrån mig den sen
Aldrig
Så yes, jag har då läsit klart harry potter bok 4, den flammade bägaren~
Next: Harry potter och Fenixorden~
LUNA LOVEGOOD KOMMER VARA MED I BOKEN
I CAN'T WAIT
Alla säger att hon är så awesome och badass så jag vill verkligen läsa om henne ;u;
Fast hon kan inte slå Ron, eller kanske men säkert inte Fred och Geogre~
JAG ÄLSKAR WEASLEY FAMILJEN ;W;
Förutom Percy, i den flammade bägaren blev han så trög ._.
Nu när vi ändå håller på, kan jag nämna Mina favorit karaktärer i harry potter ju :D
Det är rätt många med det gör väl inget ^^
Ron Weasley (<--- Too kawaii for me)
Fred och Geogre (<--- JAG AVGUDAR DOM OKEJ? ;u;)
Sirius black (<--- Bara för badass)
Lupin (<--- BÄSTA-LÄRAREN-EVER)
Oliver Wood (<--- Nellie och min idol, mest Nellie dock x'D)
Hagrid (<--- HAN ÄR SÅ MYSIG)
Ginny (<--- Harry potter x Ginny)
Sedan så har vi ju Hermione men hon är sådär tycker jag...Draco och snape är ju som dom är och Neville är bara uguu~
Neville är så söt i boken men hemskt i filmen, whyyyyy~
Själva harry potter är helt ok...Stör mig lite på att han alltid tror att det kommer andra och hjälper honom och att han ibland kan vara rätt efterbliven men han ok :3
Sedan så kommer det upp massor med nya karaktärer så när jag har läst klart allt så kommer nog denna listan inte stämma >^<

Det är nog bara att börja läsa Fenixorden så snabbt som möjligt~
Btw, Kamisama hanimemashita säsong 2 första episode har kommit ut! :D
Och jag målar en massa serier med mig och unicorn pyon så det kommer :'3
Well, och Tokyo ghoul säsong 2 kommer bara om några dagar~
Den kommer bli så badass~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 januari 2015 20:29

Om 4 dagar börjar skolan
Nerräkningen har börjat till helvet*t.
Och jag har 3 labbrapporter att skriva innan dess.
Det är hemskt.
OCH JAG HAR INTE ALLS TITTAT MYCKET PÅ ANIME D':
Så då vet jag vad ska göra under resten av tiden, och måla så länge jag har tid~
Och ni vet vad jag målar OwO
Sen så har jag Inte läst manga på evigheter för jag läser harry potter och måste bli klar med den någon gång xD
Alvarligt, Nellie och min bror börjar sakta spolia sönder harry potter för mig så jag måste läsa.
Är snart klar med bok 4 (752 sidor har den) och jag ska läsa 5:an sen med 1000 sidor...dom har bara mer och mer sidor >^<
Fast den äger~
Sen så får jag titta på Gintama efter mitt långa uppehåll ;u;
WeiiYey :3

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 3 januari 2015 21:04

NEJMEN HEJ VAD TREVLIGT ATT NI KIKADE IN
SÅ TREVLIGT SÅ
MEN DU ÄR DET DAGS ATT BLI ALVARLIG
FÅR JAG NU PRESENTERA MIN NYA KOMPIS
UNICORN PYON PYON

To FABULOUSE for YOU? 8D
Well, Mah fantasy
Lol
Jag varnade er, att jag har alldeles för kul med detta~~~
Unicorn pyon pyon och Sandras äventyr tillsammans ;w;
Det låter så roligt, och så många nya människor vi kommer att träffa ;u;
I CAN'T WAIT >///<
Mohahaha, det kommer mer >:D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 2 januari 2015 21:03

  

Friday special!: Try to not laugh or smile challenge

Wow.

Nu har jag nog slagit rekord~

Alltså, ja kom hem efter min fotbolls cup och efter att ha varit i stan, en dusch och sedan åt jag och då var hemma klockan 5 eller 4~

Tänker vad jag då kan ha som friday special, men då ringde Nellie på facetime och vi fangirlade till harry potter och sånt, klockan var typ 6 när vi slutade x'D

Sedan så kollde jag lite på youtube, pfffft seriöst youtute är en drog C:

För nu efter 9 så lyckades jag släppa youtube c':

Å jag som planerade skriva till BOBO, måla, anime och harry potter~

ÄR DET BARA JAG SOM HAR SÅDANA PROBLEM MED LIVET OCH MED YOUTUBE? D':

Man typ klicket på något som ser awesome ut och så kommer det awesomare upp och sånt och man blir beroende~

VAD KOMMER DET BLI AV MIG x'D

Well, det får bli den super tråkiga jag-orkar-inte-kolla-in-alla-youtube-videos-har-bättre-saker-för-mig inlägget...Lite från harry potter som jag avgudar sedan bara nångra timmar sedan (Nellie tipsade om den)

I MEAN, LOOK AT FRED AND GEORGE AND HARRY POTTERS FACE XD

Sedan animals fails som jag tycker så synd om men det är bara så svårt att inte lee till några ;u; 

Och så fick jag något mer in där, hoppas ni gillar det xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 1 januari 2015 17:24

JAG HAR BLOGGAT I ETT ÅR NU
:D
Wieee~~~
Började blogga den 1 januari och nu så har det gått ett år :'3
Och jag gjorde en video då på iMovie som handlade om det men det gick ju som det gick...._.
Man kanske inte gör en sådan stor grej utav det när man har bloggat i ett år...I dunno D:
Men för mig så känns det stort anyway ;u;
Idag så har jag målat hela dagen en mini random serie x'D
Jag hade alldeles för kul med den.
Måste göra flera serier om mitt liv.
x'D

Väldigt random som sagt :3
Har inte lyckats blogga varje dag som jag lovade mig själv att jag skulle när jag startade bloggen men, det var svårare än jag trodde >^<
Ja, vad mer kan jag säga om bloggen C:
Hoppas att ni står ut med min blogg detta året med :D



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards