❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 januari 2015 17:27

HAII 8D

Snart är det helg och det längtar jag tills ;u;
Pfffft, jag längtar alltid till helgerna~
Okej oftas för om man vet att något hemskt väntar och gömmer sig i helgen så längtar man inte.
Idag var det...
Nej men att jag alltid börjar med "idag" i inläggen trökar ju sönder en på hög nivå D'x
Jag var inte på toppen humör idag och det gjorde att jag inte kunde se skoldagen på den ljusa sidan, got it bro?
Men nu när skolan är över för idag är jag på bättre humör >:3
ÄR LITE PÅ FANGIRL MODE KÄNNER JAG, I SKOLAN KUNDE JAG INTE TA UT DET SÅ JAG TAR DET ÖVER INLÄGGETN ISTÄLLET >:D
Så om ni undrar varför inlägget blir lite udda idag är det därför.
Just nu så lyssnar jag på Hakuna matata, alltså den låten äger, man blir alltid glad ju ;W;
Rekommenderar stark ;u;
Alltså jag skriver detta inlägget rakt från mitt hjärta~
Har ingen aning om vad jag kan skriva om så just nu sitter jag här och skriver det första jag kommer på att skriva om >W<
Jag brukar göra det rätt ofta.
Tro mig eller inte men jag lyckas ganska bra med det Cx
MEN HÖR PÅ NU, JAG KAN JU SKRIVA ATT JAG HAR BÖRJAT LYSSNA VÄLDIGT MYCLET PÅ K-POP OCH J-POP PÅ SENASTE TIDEN :'D
Så nu har jag skrivit det, ni får gärna lämna några förslag på fabulousa J/K-Pop grupper som jag kan lyssna på för min spellista består bara av 10 låtar typ C':
Jag lyssnar på musik hela tiden, jag gör det just nu när jag skriver detta inlägget :'3
Jag kan stolt säga till er att jag är alltid får tondöv när jag sjunger i sing star ^^
När jag och Amnda sjöng på sing star, pfffft.
Amanda sjunger helt omg feels~
Så där kommer vi och Amanda har Singstar och jag har tondöv :'3
So proud >U<
Nu bjuder jag på bra låt~




| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards