❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

Friday special!: My room, My life

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 23 januari 2015 22:30

Friday special!: My room, My life.
Trodde seriöst att jag skulle ge upp.
Klockan var 21:45 och jag hade fortfarande ingen aning om vad FS skulle bli för något~ Det va bedrövligt att inte ha någon idé och man vet att man borde fixa något annat än bara youtube...
Går bara runt i rummet och slår mig hårt i väggarna som var mitt ända hopp på att jag skulle komma på något, att min hjärna skulle komma på någon idé till vad jag kan skriva om innan den stäng till offline mode~
Men då så kom jag på det.
Typ för 5 min sedan kom jag på det.
Mitt rum.
Alltså, om ni minns nu så berättade jag för kind of en evighet sedan att jag gjorde om mitt rum? xD
Nya tapeter och golv, you know? x'D
Fast jag har aldrig inte visat er hur det blev.
Och så var jag faktis förra året så hoppas smart att jag tog ett par bilder på mitt rum som jag skulle gemnföra med mitt rum nu~
OCH DET VAR KLART FÖR ETT ÅR SEDAN NU NÄR JAG TÄNKER EFTER, WOW I AM SO PRO 8D
Well, ni får ursäkta för att det var lite stökigt i rummet men seriöst, vad förväntar ni er från mig? x'D
Det är något självklart att jag kastar kläderna på sängen och på hyllorna, en tradition kan man säga som har varat i många år :3
Okej, men så här såg då mitt rum ut förrut, ja jag vet att det ser helt hemskt ut.
Ugu.

OCH NU TILL DAGENS RUM 8D

Ja jag har 3 olika tapeter~
MEN HEY, DET VAR FAKTIS SVÅRT ATT BESTÄMA SIG D':
Det blev alldeles lagom, rummet blev inte så mörkt som jag var orolig för och det mesta smälter in~ :3
Det finns rätt många saker som "sticker ut" i mitt rum nu när jag kollar på bilderna, det finns två par skor under skrivbordet, julkort, angry birds sakosäck och ja, ni hittar säker fler saker ;3
MEN KOLLA PÅ MIN BONZAI
FÖRRUT:

NU

ALLA LÖV FALLLER AV.
OCH DET ÄR GRÖNA LÖV SOM FALLER AV, JAG HAR VATTNAT MED DEN OCH PRATAT MED DEN OCH TAGIT HAND OM DEN ;_;
Det kanske är en sådan säsong att löven faller av på vintern men sen så växer det nya ut? ;^;
För det växer faktis ut nya grenar på den, jag lovar.
Men ändå.
WHY.
DON'T MAKE MOMMY CRY BONZAI, YOU MUST GROW UP AND BE A GOOD BOY ;^;
Nu ändrade jag helt temat känner jag, hoppas att ni gillade inlägget xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards