❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 22 januari 2015

London Bridge is falling down~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 januari 2015 17:25

Igår på kvällen x'D
När jag och min storebror drack te så började jag sjunga lite på London bridge is falling down och yes, eftersom mitt utal i engelska är helt pfffft så lät det så här~
- London bridge is falling down, falling down, falling down~~~~
Började jag sjunga helt random lungt och avslappnat xD
- Herregud vad mycket du svär o.o
Min bror kollar på mig med en wut are you dong? o.O
- Jag svärde inte o.O, jag sjöng på London BRIDGE is fallinng down~
- Jaha, jag trodde att du sjöng London bit*h is falling down x'D
Och jag dog av skratt den stunden, London bit*h is falling down, falling down, falling down trode han att jag sjöng på och det lät bara så failat 8D
Sen när jag sa det till Amanda idag så började vi skratta ännu mera åt det, det var bara så failat Cx
Kanske tycker ni inte att det lät så kul med det var verkligen lol x'3
Men nu ska ni lyssna på dagens fail.
Tror ni bara att jag lyckas göra fail en gång per vecka?
Pftttt, nejdå jag lyckas alltid faila c8
Som idag på morgonen.
Super awkward.
Jag och Sarah skulle gå till syslöjden och när vi va ute så halkade jag och hamnade rätt på marken med ett duns och bussarna hade kommit.
Framför mig var det ca 10 killar i 9:an och jag ramlade mitt framför ögonen på dom, minst 5 meter var dom ifrån mig och såg allt.
Hela min vackra fail och dom kollade på mig och sedan på varandra och skrattade~
JAG LYCKAS ALLTID MED ATT FAILA DOM VÄRSTA OCH AWKWARD STNDERNA >////<
Aja, i syslöjden så blev jag och Sarah klara med våra kattöron :D

Dom är väldigt enkla att sy och att fixa, kanske kan ordna en turtuial på bloggen :3
Sen så fick jag rätt många skrattanfall på morgonen idag, men det finns en sak jag inte fattar o.o
Alltid, och då menar jag alltid när jag lägger mig på ryggen på en av skolan soffor så får jag skrattanfall, och det blev inte bättre när jag hörde Amanda skratta i bakgrunden och när hon och Arvid började kittla mig så x'D
Sen så var resten av dagen döds tråkigt, förutom när Ida fick för typ första gången skrattanfall på en lektion och det var kul att titta på henne där helt röd i facet xD
Vi hade musik också idag och uguu, vi har hela tiden en vikare och den vikarien som vi har nu hade en värre handstil än mig.
Då är det verkligen dåligt.
Aa, men då återstår väl bara att plugga för det vissade sig att vi ska kanske ha spanska prov vecka 6.

 
 
Julia

Julia

23 januari 2015 09:36

Å, kattöronen är ju jättesöta! Skulle jättegärna vilja ha en tutorial!~

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

24 januari 2015 22:37

Waaah! Tack så mycket! ^^
Ska försöka någon gång i framtiden fixa en tutorial på kattöronen C:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards