❀ DiDi ❀

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 19 januari 2015 17:43

Ugh, är helt slut >^<
Det hände inget specielt idag, utan att jag skämde ut mig igen på spanskan...
Spanska läraren skrev någonting på tavlan på spanska som jag kunde översätta till svenska och räckte upp handen och jag fick då svara~
- Jag älskar musik ( Me gusta música~)
- Va!? Vad sa du? (Spanska läraren)
- Nej men jag vill inte svara D: (ångrade mig x'D)
- Nej men jag tror att du sa rätt~ (spanska läraren)
- Va? Jag? o.o (Det bästa jag kunde få ut mig)
Och så började ännu en gång många i klassen skratta på grund av mig och jag var helt wut? xD
Men till sist kom vi överens och det ordnade sig :3
Sen så köpte jag snickers till Ida (Hon avgudar snickers C: ) för jag hade ju brutit hennes tå och jag mår ju helt hemskt för det så jag köpte 3 st till henne ;u;
Men eftersom vår skola är nöt å gluten fri och sådant så kunde hon ju inte ta med det till skåpet så hon gömde det i sin cyklen korg och jag var helt säker att det skulle försvinna~
Och det gjorde det, efter skolan så var alla snickers försvunna så någon hade ju tagit dom (100% säker) så där blev jag extremt sur~
MAN ÄR BARA TVUNGEN ELLER?
MAN KAN VERKLIGEN INTE LÄMNA SAKER I FRED BARA MÅSTE TA DOM ISTÄLLET?
Man rotar väl inte i någons cykel korg och tar saker från den eller? D:
Ughh.

Hade på mig mig free! Nagisa tröja idag i skolan och yes, fick underliga kommentarer som att den liknande en måltavla...
Well, whatever~
Jag vill läsa manga~
Men har sagt till mig nu att jag ska läsa klart harry potter innan jag börjar läsa en ny manga (kommer förmodlingsvis börja läsa hoshi wa Uta) för annars så kommer jag aldrig att läsa klart den xD
Är fortfarande på Fenixorden och har snart läsit hälften, sen så har jag 2 böcker kvar :3
Btw, Luna is awesome som jag tänkte ;w;
Hennes creepy sida och allt, just so badass~
OH, NU MINNS JAG! HAR BÖRJAT KOLLA OM ALLA POFC IGEN OCH JAG SKA SPARA TILL JACK SPARROW HATTEN~
Den är så fab, men det är bara väldigt dyr men det får ta sin egna tid xD
Får fortsätta panta tills jag har råd ;u;



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards