❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 17 januari 2015

Lördagar och överraskningar :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 januari 2015 21:28

Hejsan på er alla C:
Idag så är det lördag som betyder frihet som betyder anime som betyder att sitta hela dagen vid internet som betyder att inte få någonting gjort :3
Det är vad lördagar är gjorda för tror jag...
L.Ö.R.D.A.G
Lat Översättning Räknas Dagligen Att Gottgöras...
Nää, det där gick inte, vi provar igen xD
Lata Örtläraren Ropar Dags Att Gosa~
Det funkar väl, inte så illa men jag kan nog bättre C8
Latheten Önskar Roliga Dagar Av Glädje
DÄR HAR VI DET, DET FUNKAR OCH JU PERFA :'D
So proud of me~~
Det tog typ 30 min att komma på men det bjuder jag på :'3
Resten av dagen planerar jag att läsa harry potter som lite anime senare hoppas jag ^^
MEN NU MÅSTE JAG VISA ER EN UNDERBAR SAK C':
Min vän Linnea som jag mailar med hade gjort en överraskning till mig som vissade sig vara en serie med oss alla i ;u;
ALLTSÅ, JAG KAN BARA INTE BESKRIVA I ORD HUR GLAD JAG ÄR, TACK SÅ MYCKET LINNEA ;W;
I just love it, love it so much >////<

Ni kan klicka på bilderna om ni vill ha större bild :3
Den är bara så fabulous >w<
Tack så mycket ;;u;;
På tal om Pyon! Målar en hel del med oss två så det kommer mera upp :'3
Jag ska nog lägga till i kategorierna en med mig och Pyon i så att allt finns i ett 8D
So yes, dags att gå över till latheten och fangirla~>w<

 
 
Ingen bild

Jossan

18 januari 2015 20:03

Hej! Fin blogg du har! Kollade runt lite och hittade Pyon och blev fäst i honom (nog är det väl en han?) direkt! Din och Lineas serier är jättefina :) Önskar jag kunde rita men noup, det kan jag inte. Skulle så gärna vilja rita lite Fruits Basket, ahah.
Vad tittar du på för anime just nu?

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 januari 2015 19:23

AWWW, TACK SÅ MYCKET ;W;
Man blir bara så glad av att höra det >w<
Well, har inte tänkt så mycket om Pyon är en han eller hon så är inte säker, men vi säger att det är en han :3
Jodå, alla kan måla~! Det är bara att träna och pröva sig fram ^^
OMG, FRUITS BASKET ;W;
*FRUITS BASKET HIGH FIVE*
Älskar den mangan och animen, helt underbar ;u;
Just nu så kollar jag på animen Gintama och andra nya animer från 2014 C:
http://myanimelist.net/animelist/Otakusmile

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards