❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

~~~Flummig dag~~~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 januari 2015 18:14

Jag trodde att jag skulle dö på morgonen när jag skulle vakna.
Det var hemskt.
Som jag nämnde igår på inlägget så skulle det vara hemskt väder som det var då, det regnade och var motvind hela vägen till skolan >^<
Men första dagen i skolan, det var ju rätt flummigt x'D
Jag gjorde inget seriöst, eller tog inget seriöst heller :3
Förutom när Ida sa att vi ska nya shcemna.
Jag har precis lärt mig det gammla och nu ska vi byta.
Självklart, tack.
MED SEDAN FICK JAG VETA EN KATASTROFS SAK
JAG HAR STUKAT IDAS LILLTÅ
OCH ALLT ÄR MITT FEL
ALLT
Det var så här att när vi hade en fotbolls träning så kom då Ida springande där med bollen mot målet och då så slängde jag mig (i mean, i'm a målvakt xD) och mitt knä kom på Idas fot så hon blev skadad och nu så vissade sig att hon har typ brutit den eller något på grund av mig ;^;
Hon kan ju gå och så men säger att det gör ont fast att det inte gör något men, JAG MÅR JÄTTE DÅLIGT AV DETTA
Oh, btw så pantade jag också och fick 56 kr ;u;
Borde köpa något till henne med dom pengarna
Ja, borde absolut köpa något.
ATT JAG INTE KOM PÅ DET FÖRUT, JAG HAR JU BRÄNNT UPP KONTRAKTET MED MIG OCH UNICORNEN FÖR JAG MÅDDE SÅ DÅLIGT MEN DET RÄCKER JU INTE ;____;
Ida lovade ju att hon skulle köpa en unicorn till mig men nu sa jag att hon inte behöver det ;-;

Om vi nu ska bya till en liten gladare tema och stämning~~~~
JA JUST DET DETTA MÅSTE JAG BERÄTTA OM x'D
På spanskan idag så jobbade vi med månaderna och man skulle skriva ner när man fyllde år och sådant och då sa en tjej i vår klass "Men kan vi inte säga dem inför klassen? SNÄLLA *puppy eyes style*" och hon höll på så en stund och sa " Men jag vill ju veta när alla fyller år :D" och då sa min klasskompis i spanskan (vi nämner inga namn här :3) sa " Nej *tjejens namn" du vill bara att alla ska veta när du fyller år~" ( den tjejen fyller år nu in januari) och jag bara var där i bakgrunden och kunde inte låta bli ett litet leende xD
Det lät bara så kul okej, inget taskigt men det låt roligt x'D
Och hon som sa om vi kunde säga det inför klassen är en jätte go tjej så inget illa mot henne :'3
PÅ TAL OM GO, KOLLA VAD SARAH GAV TILL MIG UNDER RASTEN ;u;

HON HAR GJORT DEN ENSAM
JAG KRAMADE TYP SÖNDER HENNE
DEN ÄR JU BARA FÖR FABULOUSE FÖR MIG ;W;
Den där kommer jag att spara, det är som en medalj som man kan ha runt halsen >w<
I'm so happy ;3;

 
 
saga-hime-sama

saga-hime-sama

8 januari 2015 19:17

fuuuwaaaaaa~~~~
Grattis >^<
seeen såå, me curious; vet du vilka convent du ska på typ i år ungefär desu?~
i-it's not like I wanna me-et you, b-BAKA (>///<) ;3

http://saga-hime-sama.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

10 januari 2015 21:53

Waa~aaaah~!
Arigatou >///<
Well, har inte tänk så mycket på det men det blir säkert Afish och Confusion iallafall och jag hoppas att jag kan hitta några mer konventet som inte ligger på andra sidan Sverige för mig ;^;
OHMYGOSH, *hug attack*
It's not like I m-missed you or s-something Saga-hime-sama >/////<

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards