❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

HAPPY NEW YEAR!

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 31 december 2014 21:27

Då har sista dagen för året kommit :3
And i just, really? x'D
2014 har gått helt otroligt snabbt som alla andra år, jag kan inte fatta hur mycket som har hänt!
Bloggen börjades, första konventen, BOBO, klassresa, harry potter, alla animer , myanimelist, dA, mössorna, manga...
Och så många nya vänner har jag aldrig träffat ;W;
Min mail vän Linnea som gör mig lika glad alltid, mah new konvent kompisar som jag har träffat kommer jag aldrig att glömma, i skolan så har jag träffat så många med ;u;
Happiness overloud ;;u;;
Men det största som har hänt är väl ändå bloggen x'D
Det är med hjälp av bloggen som har haft möjligheten att träffa nya människor och nya händelser~
This blog have all My feels~
Men nu ska jag inte tråka ut er >^<
TILL MINA NYÅRSLÖFTEN :D
Livet:
- Måla mer serier!
- Röra på mig mera x'D
- Få bra betyg :3
- måla mer på datorn
Och så kom man inte på mera~
Otaku livet:
- Bättre cosplay
- Kolla på ÖVER 50 nya animes (<---yolo)
- Läsa 100 mangas, på min mal mangalist så har jag läst klart 32 än så länge så får väl fortsätta på det~ (- Vara med i mer konvent
Bloggen:
- Blogga så ofta jag kan
- byta header oftare
- svara snabbare på kommentarer/frågor
- vlogga (?)
- va mig själv och ha roligare inlägg x'D
SO YES EVERYONE HA NU EN UNDERBAR NYTT ÅR OCH JAG ÖNSKAR ER EN MASSA GLÄDJE OCH SKRATT~
THANK YOU FOR MAKING THIS YEAR AMAZING!

Det där om *beep*:
UGGGGH
JAG LIDER, JAG ÄR BARA SÅ PISS OFF RIGHT NOW D:<
Jag har 1 bra nyhet, och en helt....Hemskt nyhet.
Vi börjar med den hemska då.
Okej, det är såhär att...Det var en video jag höll med okej?
"*beep*" var en video som jag hållde på med i iMovie som handlade om 2014, varje månad för sig med bilder från bloggen och filmer som jag filmade in med massor av låtar, och det var det jag höll på med dom senaste veckorna och jag la hela mitt hjärta på det~
Och idag så var det slutändan, bara snabb kolla allt hur det var men då slängdes jag ut ur appen, men ok det brukar hända det men det sparas~
...
Alright, föreställ er nu alla underbara människor, att du har planerat allt detta halva året, och är faktisk klar kan man säga, men plötsligt när du går in på iMovie, så har Allt förändrats.
Några av bilderna försvann, allt förlängdes och blev 19 min längre video och låtarna har hamnat huller om buller och du måste göra om allting och det går extremt långsamt, man kan säga att videon är helt förstörd.
Det var såklart det som hände mig.
Och där tog min tålamod slut
HUR *beep* TÄNKER DOM DÄR APPEL OR WHATEVER, OCH DOM VILL OXÅ HA BETALT FÖR SKITEN? DET VAR BARA TVUNGEN ATT HÄNDA SISTA STUNDEN OXÅ, TACK. TACK SÅ OTROLIGT MYCKET.
Och jag är tvungen att göra om allt, och imorgon så ska den vara klar för imorgon är det en special dag...
Men nope.
Fast, jag har lugnat ner mig lite nu för jag kom på en annan idé som jag måste börja med nu om jag ska hinna x'D
Och btw, det där att jag kom på en ny idé var dom bra nyheterna~
Någon gång i framtiden, så kanske jag fixar till allt och ni kan få se den, någon gång långt in i framtiden ._.

 
 
Julia

Julia

1 januari 2015 00:31

Vad är det för speciell dag?
Det är inte din födelsedag va!? Du har sagt när du fyller år men jag kommer inte ihåg! *panik*
Gott Nytt År iallafall!
*panda hugs*

http://inuneko.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 januari 2015 18:21

Well, speciel och speciel men bloggen blir då ett år xD
Waaaah! Det är lugnt jag fyller inte om förrän 2 februari x'D
Gott nytt år till dig med :'3
*PANDA HUGS*

 
Ingen bild

Linnea

1 januari 2015 13:07

Tänkte mejla dig om 2014... :') De har verkligen varit ett fint år!

『 ᗪ丨ᗪ丨』

1 januari 2015 18:25

Waaah! Ser ifram imot ditt mail :D
Can't wait~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards