❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 30 december 2014

Bloggen under 2014~

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 30 december 2014 20:45

Alright, det är näst sista dagen för 2014 och jag är helt wow~
Näst sista dagen, det betydär att imorgon är det den sista dagen som betydär att dagen efter imorgon är första dagen i 2015 o.o
Bara jag som tycker att allt går för snabbt och att min hjärna hänger inte med? x'D
Det är helt sjukt så mycket som har hänt i år, och allt är nerskrivet på bloggen som gör det ännu sjukare att läsa det...Och sjukt pinsamt.
Seriöst, min stavning och inläggen dem första månaderna, ughh....
Justwantthosetodisappear
>///<

En annan sak jag inte fattar (eller det finns ju många saker jag inte fattar i denna underliga världen xD) är hur många som egentligen kollar in min blogg och kommenterar o.o
Jag menar, under 1 år så har jag fåt över 36204 sidvisningar och 483 kommentarer...
Jag som kunde inte fatta och fangirlade kind of ihjäl mig när jag hade 39 sidvisningar x'D
Seriöst, http://sandrai.bloggplatsen.se/2014/01/03/10454919-everyone/
Det tar en rätt bra stund att smälta in alla dessa feels ;u;
Och det räcker ju inte att säga "TACK SÅ MYCKET ALLA!<3" för det har jag ju skrivit hela tiden och man kan bara inte beskriva med ord hur överlycklig man är ;W;
SÅ JAG TÄNKER BLI ÄNNU BÄTTRE BLOGGARE OCH ROLIGARE INLÄGG, SKA FÖRSÖKA OCH GÖRA MITT BÄSTA FÖR ER :D
För jag tycker det är jätte kul att blogga :3 Så länge man har något att blogga om ^^'
Well, tänkte att jag någon gång i framtiden kan börja vlogga...
Ja, på allvar x'D
Jag gillar faktis inte så mycket att vara med på videos och sånt, för när jag ensam tittar på det så kind of skäms jag över mig och blir alltid missnöjd ;-;
Men det kan man väl träna bort :3
För det ser jätte kul ut med alla utmaningar ;w;
Eller vad tyckte ni, skulle ni vilja att jag började vlogga eller räcker bloggen? >w<
Men när man tänker efter, blogga varje dag och blogga för BOBO, läxor och så måste man ju hitta tid för mina dagliga hobbys~
Får planera allt bättre >^<
Men ja då, imorgon kommer sista inlägget för året! 0w0

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards