❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 20 december 2014

Frida tidningar och snögummor :D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 20 december 2014 21:08

Weii, nu har friheten börjat ;w;
Och jag har en hel del som ska göras innan jul och nyår~
Så jag kommer nog inte ha tråkigt alls :D
Well, idag tänkte jag skriva om saker jag har glömt bort att skriva om xD
Sånt som skulle komma med i andra inlägg men sedan glömde man det och det passar inte in någon annan stans typ :3
Jao, vart ska man börja~
Vi börjar med Facebook innan jag igen glömmer av det ^^'
Det är nu så här att jag har skaffat Facebook, inte av min egna vilja bara för bobo's skull okej? x,D
Jag har nog aldrig känt mig så social som nu...Kommer hela tiden upp nya meddelanden och bjudningar fast av okända människor så det är rätt creepy och massor av människor som jag känner men aldrig pratat med som plötsligt vill vara mina vänner D:
Uguu~
SEN SÅ IGÅR SÅ VAR DET SÅ HÄR ATT DET VAR SISTA DAGEN I SKOLAN ;W;
Vår rektor sjungde och det var ju...väldigt vackert...Men när rektorn kom upp på scenen så buande många och man såg hur ledsen och arg hon blev >^<
Så jag försökte överrösta dom som buade med fangirl skrik och applåder, seriöst vad alla glodde på mig xD
Det var också teater när våra lärare klädde ut sig och vissade den där scenen med Jesus och stjärnorna å änglarna, visa männen you know~
Och när dem lite mindre skulle sjunga så hackade musik högtalarna och jao, väldigt failad avslutning @-@
Men när vi delade ut julklappar senare var det jätte mysigt, alla skulle köpa något till en person och jag skulle köpa till Arvid och Amanda till mig och jag blev ju helt överlycklig ;w;
Hon köpte ett skal till min mobil med ett kort på alla oss och för första gången såg jag bra ut på en bild :D
Något mer som hon gav mig var en "Frida tidning" som jag blev lite osäker till, inte min stil kan man säga med all smink och killar ^^'
Hon älskade se mig hur jag regerade för hon köpte den till mig på skoj och hon skrattade ihäl sig när jag kollade i den med min tvekade ansikte och motvilja xD

I år så har jag inte alls önskat mig mycket till jul :3
Mitt nya rum som nu är klart och lite inredning ska bara fixas är min störta julklapp~
Sedan Nagisa tröjan och mammas iPhone som jag fick och hon fick en ny xD
Sedan så Göteborg konventen som jag sparade till var en stor present så jag är mer än någonsin nöjdare med allt det ;w;
Fast ändå så frågade dom vad jag önskade och jag svarade manga~
Power!! Mangan som finns i stan att köpa ser så underbar ut och den önskar jag mig, harry potter och en sak till~
Som var längst upp på min önskelista >w<
Äventyr :D
Yes, äventyr är bäst~
Och det är det jag önskar mig i jul och är lite osäker hur tomten ska fixa det men det ordnar sig :D
Men jag längtat så mycket till jul för då är alla glada ;W;
Kan bara gå till någon okänd person och säga god jul >3<
OCH DET BORDE KOMMA SNÖ TILL JUL SÅ KAN DET BLI BÄTTRE ELLER, VET EXAKT HUR MIN SNÖGUBBE SKA SE UT OCH SNÖGUMMA :DDD

Till sist så kan jag säga att jag har kollat klart på mirai nikki och donten ni warau ;W;
Mirai nikki var verkligen något, aldrig hade jag trott att det skulle bli ett sådant bra slut som jag är glad över och att det slutade som det gjorde~!
Men för första gången på länge, att dom inte lämnade alls så mycket oklart efter sig x,3
Verkligen en helt wow anime Cx
Donten ni warau är jag helt överlycklig att jag tittade på, även och det var helt omg vid slutet så är jag glad av hur det slutade <3
Om man har droppat den borde man bara se klart den och tänka efter xD
TENKA, SORAMARU OCH CHUTARO I LOVE YA EVERYONE ;3;
Okej, hoppas att vi inte har missat något nu xD
Vi ses~~~

 
 
Liza

Liza

21 december 2014 10:25

Hoppas också på snö till jul, det är lixom bara 3 dagar kvar och inte nån snö ;; u ;;

http://Lizazeet.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

21 december 2014 20:43

Det måste ju vara snö till jul ;-; Det regnar hela tiden och om det inte regnar så lyser solen istället, vi pratar om december nu ju >^< Where is the snow??? ;___;

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards