❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 17 december 2014

Det där med sagor :,D

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 17 december 2014 16:44

Det är så halt ute så man kan skadda sig rätt mycket~

Varje gång jag går ut så måste jag hålla någon i armen, så det ser kind of ut att jag är en tant som behöver hjälp över gatan och går extremt långsamt x,D

Men säkerheten you know~

Vi kollade idag på askungen :,3

och efter vi hade sett klart på den så ville jag så gärna sova @.@

Anyway, En underbar saga c:

Men omg, dagens teknik säger jag bara....

först, så blev jag så rädd när jag såg askungen lee...JAG FICK RYSNINGAR I HELA KROPPEN D:

I MEAN LOOK D,:

 

Och dagens teknik i sagor:

   

Men jag älskar ändå sagor hur gammla dom än blir ;W;

Lyckligt slut och bra story~

Det finns så många underbara sagor i denna värld >w<

Katten med stövlar, peter pan, flickan med tändstickorna (som jag gråter varje gång till) och så otroligt många mer som jag inte minns xD

Jag har verkligen ingen aning vilka av alla sagor är mina favoriter xD Jag gillar alla nästan! :D

Fast, jag måste se på The Rise of the guardians...

JAG BARA MÅSTE SE DEN, MÅSTE~~~

DEN SER SÅ BRA UT ;3;

Iallafall, älskar jag sagor >///<

Har ni någon favorit saga~ :3

Eftersom det nu för tiden blir lite tråkiga inlägg så hittade jag en AMV som jag kan dela med mig av~

 
 
Klara c:

Klara c:

18 december 2014 14:52

Hej! Bra inlägg. c; Kika gärna in på min blogg! ^^

http://www.glitterbarnet.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 december 2014 20:59

Hejsan! :D
Tack, kollad din bloggen och lycka till med den! ;3

 
Hanna

Hanna

18 december 2014 18:07

Hejsan! :)

Superbra blogg, menar det. Många kommenterar en massa kommentarer till en massa bloggar för att "smöra" så att den ska bli sjukt glad och sedan gå in på den andres blogg och kommentera nått. Men jag menar detta, sjukt fin blogg. Besöker den fler gånger, kan jag säga! ^^
Ha det bra, och god jul & gott nytt år!

//Nouw.se/Hannolssons

http://nouw.com/hannaolssons

『 ᗪ丨ᗪ丨』

19 december 2014 21:08

Hej på dig Hanna C:
NAAAAW, YOU ARE SO CUTE~ ^w^
THANK YOU SÅ OTROLIGT MYCKET < 3
Ja, känner igen det där när man kommenterar och sedan känns det som om man inte menar det D:
Men, såklart tror jag på dig när du skriver det så, jag menar vem skulle inte :,3
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL DIG MED ^^
Med massor av panda kramar från Sandra här~ xD
Pssss, din blogg är jätte bra den med, kollade in den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards