❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Dåligt kvalité -.-'

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 15 december 2014 17:55

UGHH, NI SKA BARA VETA HUR MYCKET JAG KÄMPADE MED GÅRDAGENS INLÄGG D:<
När jag var klar och klistrade in alla bilder och när det sparades, så hade två killar som hjälper oss med rummet stäng av internet.
Precis när det sparades.
OCH JAG KUNDE JU HELLER INTE GÅ IN OCH KOLLA HUR DET BLEV~
Jag var tvungen att vänta en bra stund tills vi hade internet igen och jag kunde kolla hur det blev~
Klockan var typ 21.45 och det visade sig att halva inlägget försvann så jag fick hålla på med den till 22.08 och sedan så somnade jag inte innan 00.00 tiden för att dom hållde på så länge med min brors rum~
Inget konstig att jag försov mig idag
På allvar, jag försov mig två dagar i rad, på fredagen och idag exakt på samma tid vaknade jag ;-;
Och ja glömde min mobil i skåpet~
PÅ TAL OM SKÅP, MITT LÅS GICK SÖNDER TILL SKÅPET IDAG.
Alla älskar att hålla på med mitt lås och jag har nog bytt 5 gånger lösenord~
Men till enkla som 123, 444, 221 men såklart så har dom kommit på alla dessa~
MEN HUR SKA MAN MINNAS ALLA SIFFROR OM DET ÄR SVÅRA? D:
Har så många gånger fått total hjärnsläpp vad min kod var så yes, enkla koder för mig~ xD
MEN SOM SAGT GICK MITT LÅS I TVÅ BITTAR

Jag lagade det men det kommer inte hålla länge till ;-;
Imorgon så har jag matte prov så antar att jag ska börja plugga~
Plugga eller dö.
Det är vår ända alternativ vi har i skolan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards