❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 9 december 2014

Gaming time xD

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 9 december 2014 18:50

Kom hem från skolan och direkt så satte jag mig och vissade mina träslöjds kunskaper genom att fixa ihop min skrivbords låda eller något liknande~
OCH MIN RYGG ÄR GOTT SOM SAGT DÖENDE.
Gjorde en hel del fel, men man lär sig ju av sina fel xD
Tapeterna är klara, golvet och taket med så nu är det möblerna :3
Och sedan kommer vi till inredningen som jag can't wait until OwO
Kommer bli riktigt kul~ x,3
Vi hade No-prov som gick helt ok antar jag, trodde att det skulle vara en aning svårare men jag överlevde~
Nu återstår bara Matte provet och spanskan som jag har på torsdag ;-;
JAG MÅSTE PLUGGA IDAG TILL SPANSKAN.
UGHH.
Fast klockan är inte så himla mycket än :D
Så jag borde hinna~
Men senaste tiden så börjar det hända saker med mig.
Jag börjar bara spela mer och mer spel.
Det började med ett pixel spel "the binding of Isaac rebirth " som vissade sig vara ett rage spel som börjar gå på nerverna~
I MEAN, OM MAN DÖR MÅSTE MAN BÖRJA ALLT FRÅN BÖRJAN OCH JAG DÖR HELA TIDEN OCH HAR INTE KOMMIT ENNS TILL LEVEL 2 D:<
Spelet är rätt "ofräscht" och jag började spela det för Mateusz laddade ner det för det var grattis och sedan var det ju pixel~
Hur ska man beskriva spelet xD
Om ni har lyssnar på religion lektionerna så vet ni ju att Gud sa till Abraham att han skulle döda sin som Isaac och jao~
JAG MINNS INTE ALLT MEN NÅGOT SÅNT xD
Men nu i spelet "the binding of the Isaac rebirth" så sa Gud till hanns mamma att hon skulle döda sin son och hon bara "javisst herre,vad som helts :D" och Isaac hörde allt så han flydde och hamnade Någonstans där det finns en massa äckliga monster och flugor spindlar mm, jag skulle gissa att han hamnade i ett avlopp xD
Seriöst, den är rätt ofräscht men kul ändå~

Sedan injustice är ett annat spel jag började spela och det är som street fighter typ xD
Fast med olika superhjältar från filmer :3
Och för som totalt inte vet vad det är så är det så här att man spelar det ofta med många spelare, och slåss, man och gör en maaaaaasa olika kombinationer och combon~
Man klickar en massa knappar och får super attacker x,D
Och såklart minns jag inga kombinationer så jag bara klickar på alla möjliga knappar och ibland lyckas jag göra något riktigt coolt 8D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards