❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 8 december 2014

Det är farligt ute ju ;^;

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 8 december 2014 20:40

Jag har pluggat färdigt för idag känner jag och går över till friheten~
Inte att jag pluggade så mycket dessa timmar men bättre än inget ju xD
SEDAN PÅ TORSDAG HAR JAG SPANSKA PROV OCH NÄSTA VECKA MATTE PROV
DETTA BORDE JU BARA FÖRBJUDAS.
D:
So yes, idag så är jag väldigt förvånad att jag sitter här och inte på sjukhuset men en skadad arm or something like that~
DET VAR GLASHALT UTE PÅ MORGONEN.
ELLER NEJ
HELA DAGEN
Jag halkade en massa gånger när jag gick och så jädra nära att ramla baklänges ;-;
Det såg failat ut.
MEN OMG NELLIE & WILMA.
Det var så här att Ida glömde sin cykel hos en person och hon fick gå till skolan men fick åka bil lite av vägen så hon överlevde ju~
Så jag, Nellie o Wilma cyklade och då när vi nästan var framme vid skolan så halkade Nellie o.o
Alltså, hon ramlade rätt brutalt och hela hennes byxor sprak vid låret så där ringde hon sin pappa och skrek " DU FÅR INTE KOMMA EN MINUT SENARE, NU" och så kom han med cykeln och nya byxor~
MEN INNAN DET,
så kom Wilma cyklande och undrade vad som hade hänt och på EXAKT samma ställe ramlade hon och det värsta var ju att det var en bil bakom oss~
OCH DET VAR AMANDAS MAMMA I BILEN xD
Som tur stannade hon och Wilma kom upp och hon fick ett hål i byxorna på knät men DET BLÖDDE SÅ MYCKET SÅ HON FICK OXÅ RINGA HENNES PAPPA FÖR NYA BYXOR.
Och så kommer Ida gående bakom oss och säger "vad håller ni på med xD" och hjälpte oss med cyklarna~
It was and is livsfarligt~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Ovido - Quiz & Flashcards