❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 13 november 2014

Fredagar for the win

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 13 november 2014 21:06

MAN BLIR JU SÅ SUR NÄR INGET FUNKAR.
HUR KAN JAG HA FÖR LITE MINNE NÄR JAG HAR RADERAT NÄSTAN ALLA APPAR SOM JAG HAR?
WHY DO YOU HATE ME ;^;
Nejmen det är helt hemskt.
Uhggg~~~~
Jag har så mycket att göra idag också~
>^<
När man hade spanska provet idag så gick det uselt, jag fick hjärnsläpp och glömde hälften av alla mina meningar ;__;
Dagen var långtråkig och så, men det är alltid torsdagar o.o
Men det var lite extra jobbigt idag för en väldigt sorglig sak hände ;^;
Någon gick bort idag, to heaven~
Vet inte om jag kan eller får nämna vad/vem det var men det var inte kul allafall D:
MEN MAN BLIR SÅ GLAD ATT TÄNKA ATT IMORGON ÄR DET FREDAG ;W;
Fredagar är glädje, fredagar är kärlek, fredagar är livet.
Sen så har jag inte gjort så mycket, läst last game, skip beat, dengeki Daisy och love so life~
Och nu till lite Naruto bilder~

 
 
Bakaneko

Bakaneko

13 november 2014 22:25

Någon har dött? D:
Nej så hemskt ;_;

Dem Naruto pics tho, de från Funnymama såg jag någon gång igår och dog lite xD (Stackars Gon)
Cosplayarungen är urgullig och det är iofs allt NaruHina också ;w;
Senpai is proud ;w;

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

14 november 2014 19:56

Det är hemskt när någon har dött ;^;
Funnymama ftw xD
Kollar in där varje dag och man dör lite x,D
NARUTO COSPLAY POJEK ÄR SÅ KAWAII, TOTALY KAWAIINESS OVERLOUD WARING ;W;

 
Ingen bild

nellie

17 november 2014 21:20

tell me who died tomorrow

『 ᗪ丨ᗪ丨』

18 november 2014 16:46

You already know it Nellie xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards