❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 5 november 2014

Who's awesome? ;)

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 november 2014 18:00

Why?
...
WHY!?
VARFÖR ÄR DET SÅ KALLT NU FÖR TIDEN? D:
Kanske att det är höst men ÄNDÅ! >.<
På morgonen hade jag lite problem, något ringde i korridoren och jag vaknade~
Som en vanlig människa alltså har jag för mig~
Tänker "Vad är det för ljud? O.o" och så efter 10 min så vaknar jag.
Ja just det, det är ju min väckarklocka på mobilen som jag glömde i jackfickan.
En fråga bara, hur är det möjligt att inte känna igen sin egna alarm som man hör varje dag?
Likadant när någon ringer på mobilen, blir bara what? Vad var det? Innan jag märker att det är min mobil som ringer.
THAT'S ME!
Så jag var tvungen att gå och stänga av den, OCH DET ÄR NU SVINKALLT ATT GÅ UPP UR SÄNGEN.
Människor, varför ska det kosta så mycket att ha värme i huset?
D:
Ska inte klaga nu, för det finns ju folk som inte har värme och sådant....
Men det borde iallafall vara billigare, och dom som jobbat med det kan då få mera pengar och mer kan börja Jobba med det och hjälpa till som leder till mindre arbetslösa! :D
Det kanske inte precis funkar så men något borde man göra xD
Ja just det, värmepump och sådant har ju med el att göra.
Det glömde jag ju av.
Hoppas inte att min No lärare läste detta, kommer få F-
El är verkligen komplicerat.
Wow, ska sluta med mitt "politiska prat" eller hur jag ska kalla det och gå över vad som hände idag :3

Ta det lung, jag ska plugga~
IDAG DANSADE VI HIP HOP TROR JAG :D
Älskade Pablo som vi hade då, han pratade engelska men kunde svenska OCH HAN VAR SÅ COOL!
-vad är det som är coolt?
" ingen aning hade klassen x,D"
- Jag känner mig cool! :D
Sa han tror jag x,D
- Jag tar på mig mina favorit byxor och en tröja som jag tycker är skit coolt, och favo kepsen, men min kläder är inte precis "coola" kepsen köpte jag för ca 50 kr men jag tyckte att den var cool, och det gör mig cool för jag har mina saker jag tycker är coola :D
Så där sa han verkligen inte, och hur många gånger använde jag ordet "cool"?
Något vid den stilen.
OM DU HAR DET DU TYCKER ÄR COOLT DÅ ÄR DU COOL! 8D

 
 
Ingen bild

Yona x Hak

5 november 2014 19:37

Hejsan :) Jag undrar om du vet hur många avsnitt Akatsuki No Yona kommer ha? Jag älskar verkligen den och det står inte på myanimelist hur många avsnitt den kommer sända ut. Din blogg är jätte bra! :D

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 november 2014 20:09

Hej hej :D
Well, har funderat på det med för det står ju inte på myanimelist, som typ har all anime och manga information O.O
Jag kollade upp det på Google och den kommer att ha 24 avsnitt! C:
Är överlycklig att den inte kommer kommer att ha typ 12 ep för den är verkligen bra och rolig ^^
BTW, JA ÄLSKAR OCKSÅ YONA x HAK~
For the win, mest Hak för han är så badass xD
AWWWW~ JAG BLIR SÅ GLAD VARJE GÅNG JAG HÖR DET~ TACK SÅ SJUKT MYCKET ;W;

 
Ingen bild

Linnea

6 november 2014 12:01

Jag vill oxå dansa Hiphop i skolan D:

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 november 2014 20:11

Pyon~ HOPPAS ATT NI FÅR DET D:
Ni kan säga till elevrådet eller något sådant ;-;
Eller så kan du komma till oss xD
Du är välkommen~~~

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards