❀ DiDi ❀

Direktlänk till inlägg 4 november 2014

Varför ska man vara vig om man kan böja sig ner?

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 4 november 2014 16:50

WHOP WHOP~
WHAT'S UP?
:D
VET NI VAD JAG HAR GJORT?
SPELAT TRUMMOR.
AWESOME.
Idag på teamveckan så hade vi först matte, man skulle räkna in inkomsten och utgiften, som dödade mig.
Sen så pratade vi varför man delar in saker och vad som är egentligen "tjejigt" & "killigt" (that stavning)
ALLTSÅ, SANDRA DO NOT LIKE THIS.
Tjejer- Rosa, smink, Barbie, pyssla mm
Killigt- Cross, bilar, blå, skytte/krigsspel.
I MEAN, JAG ÅKER FYRHJULIG OR WHATEVER, ÄLSKAR BLÅ, OCH GÅR I SKYTTE O SPELAR SÅDANA SPEL?
JAG SMINKAR INTE MIG PRECIS HELA TIDEN ELLER SÅDANT.
SÅ ÄR JAG EN KILLE?
Oj, vad trevligt x,D
Nejmen, blev en väldigt disskution i klassen~
Sedan så var det andra lektioner men inget spännande, förutom när vi pratade om socialmedier med rykten O.O
Det var intressant.
Och alla i klassen räkte upp handen när de frågade vilka hade instagram och KIK.
Lite awkward när jag sitter där nere med handen x,D
SEDNA SPELADE VI TRUMMOR!

Vi hade originella trummor, eller hur ska man förklara o^o
Sådana som man brukar spela i Afrika med :,3
OCH EN SOM KOM FÅRN AFRICA LÄRDE OSS.
Han berättade att han var från Afrika med Bode i Sverige i ca 26(?) år och sedan sa han att han hoppades att han duger.
Wow, My heart.
Alla i klassen skrek " JA SÅKLART ATT DU DUGER"'och några börjad nästan gråta.
Gissa om jag var en av dom ;^;
MEN HAN VAR JU SÅ GO VAR HAN JU x'3
Han hade en sådan power, som jag älskar x,D
THAT PANDA POWER!
Han var positivt och rätt galen, och när jag ser sådana folk så kan jag inte låta bli att vara lugn, jag dras in och blir galen jag med x,D
När vi dansade för att få in takten, ni ska bara se hur Amanda skrattade åt mig XD
Så yes, gör mig alltid glad sådana folk som har en sådan power och glädje spridare!
FOR THE WIN!
Sedan så var jag ju med min Romeo Caroline som nu har varit otrogen mot mig i en månad~
WELL, VI HAR KOMMIT PÅ EN NY DANS OCH BESTÄMMD OSS ATT HÄLSA PÅ AFRIKA!
Men först Japan såklart då, men vi kom på en dans som var så fab Cx
Sen så hade vi om grupptryck lektion och det var allt~
WELL, SEE YA!

 
 
Linn Ookami ~

Linn Ookami ~

5 november 2014 18:41

Vi har också pratat om "tjejiga" och "killiga" saker i skolan och skulle skriva en slags insändare på svenskan XD
Jag kom på efteråt att jag borde ha skrivit om tv-spel med tanke på att det nästan bara finns "killiga" spel vilket var en väldigt irriterande sak då man var liten X3
Jag måste dock vara den ena tjejen som gillar att spela Skyrim, COD och liknande i skolan ^^7
Fast barndoms-spelen är väl inte så mycket bättre XD
Skräckspel brukar också vara roligt...
Detta blev en ganska lång kommentar känner jag XD
PS! Måste också vara den enda som gillar kylan och den lilla snö vi fått i mellersta Sverige X3
Nä, nu ska jag skriva ett eget inlägg på min blogg :D

http://ookamiotaku.bloggplatsen.se

『 ᗪ丨ᗪ丨』

6 november 2014 20:02

Waaah, pratade ni också om det? x,D
Sanna ord där, var så irriterad på det med -.-
Men det som jag stör på mig nu, är att killar som år vid 5-7 års ålder spelar "krigsspel" som man dödar folk på o.o
I mena, barnet spelar " döda folk spel med pistol" som en 7-åring och det kan vara 18+/12+ på dem och föräldrarna är helt whatever -.-'
Du kan komma hitt till oss, västagötaland där det är svinkallt xD
Yey, kommer å kollar in ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 22 april 2018 22:18

  / Nature does not hurry, yet everything is accomplished \ Våren har kommit mina vänner och tillsammans måste vi bekämpa alla prov och läxor skolan bokstavligen slänger på oss. Kommer vara otroligt upptagen med alla förbannade läxor de har ...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 29 mars 2018 12:51

/ Long shower, loud music, deep thoughts \ Får ju damp, jag har sökt sommarjobb överallt men ingen svarar de är ju värre än mig herregud Har minsann sökt till flertal ställen men inte än enda har svart mig, har de alla gått ihop och bestämt si...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 18 mars 2018 12:50

/ Don't be good to others, be good to yourself too \ Ni annan inte hur flummig jag är just nu, jag är liksom farlig för allmänheten för tillfället.   Så, vart kan man ta ut sin flummighet om inte här på bloggen som redan är cringe enough?  D...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 5 mars 2018 12:19


  / Whoever is trying to bring you down, is already below you \   Låt mig presentera, den skräckinjagande odjuret vars namn är….DRAKOOOOOOOO Detta är Drako och han är en drake ifall ni har gått miste om det, han vill verkligen vara de...

Av 『 ᗪ丨ᗪ丨』 - 26 februari 2018 19:30

  / A cactus is just a really aggressive cucumber \ Jag förstår mig inte på folk som inte är förtjusta i kaktusar. Det är en utmaning varje gång att gå förbi en katus utan att lägga den i varukorgen, jag menar jag har maximerat mitt utrymme i rum...



| ѕαη∂яα |♀| αqυαяιυs | ➀➆|
Ꮗ Ꮛ Ꮭ ፈ Ꭷ Ꮇ Ꮛ ( ´ ▽ ` )ノ

   

70 besvarade frågor

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

 

❀ Hur ofta hälsar du på denna bloggen? ❀
 ❀ Första gången här ❀
 ❀ Då och då ❀
 ❀ En gång i månaden ❀
 ❀ Ofta ❀
 ❀ Aktiv läsare ❀

Bildresultat för cactus gif tumbl

pin


Skapa flashcards